“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Південно-Західна залізниця географічно розташована на півночі України. Але отримала назву ще в часи російської імперії, коли Україна була її південно-західною частиною
Дія та Укрзалізниця обʼєднуються, щоб позбутися російсько-радянського минулого навіть у назвах залізничних філій. Кожен українець може взяти участь в опитуванні, щоб перейменувати Південно-Західну залізницю. Вона географічно розташована на півночі України. Але отримала назву ще в часи російської імперії, коли Україна була її південно-західною частиною.
Зайдіть у Дію — натисніть «Послуги» — виберіть «Опитування» — подивіться відеоролик та проголосуйте. Опитування триватиме до 10 березня. Пропонуються такі варіанти перейменування:
Укрзалізниця проводить масштабну дерусифікацію і відмовляється від старих назв та позначок. Нова програма "Залізна українізація" була презентована 21 лютого. Вона розрахована на три роки - до 2025-го. Ключовою зміною при цьому стане відлік так званого "нульового кілометра". Відтепер він братиме свій початок на головному столичному вокзалі станції Київ-Пасажирський.
АТ "Укрзалізниця" понад століття використовувало радянські та імперські символи у своїй роботі, але тепер прийшов час від них позбутися. Програма дерусифікації фактично розпочалась ще у 2022 році зі зміни юридичних та технічних аспектів. Саме їх опрацювання дало можливість зрозуміти, що саме слід українізувати й вони ж стали основою представленої програми. Нова програма - не просто зміна назв чи табличок, вона містить фундаментальні оновлення, суть яких максимально українізувати залізницю.
Планується поступова заміна старих назв регіональних станцій, радянських барельєфів, сигнальних позначок, по-новому позначатиметься кілометраж. Крім того, зміняться позначення світлофорів, умовних адрес і скорочень. Переіменують і філії підвенної та південно-західної залізниць.
Зміна стосується і пасажирських квитків - вони не лише позбудуться російської мови, але й перейдуть на нові, міжнародні стандарти. Тож, слід очікувати і на їх новий дизайн.
Тепер кожен киянин чи гість столиці знатиме, звідкіля бере свій початок "Укрзалізниця". Ця цього "нульовий кілометр" (фактичний початок) встановили на головному вокзалі столиці станції Київ-Пасажирський. Її можна знайти, якщо вийти на першу платформу. Раніше він брав свій початок з росії й позначки "856/857 км" на ньому означали саме відстань до країни агресора.
Нагадаємо, що триває опрос, що робити з 8 березня після перемоги у війні: залишити офіційним вихідним чи зробити робочим днем. Голосування у додатку "Дія" врахують перед ухваленням законопроєкту. Опитування триватиме з 28 лютого до 6 березня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.