Українці все частіше використовують промокоди: в Codes розповіли, на які категорії товарів та послуг зріс попит

За 8 місяців попит на знижки збільшився на 30%

В Codes розповіли, на які категорії товарів та послуг зріс попит за останні вісім місяців
Намагаючись зекономити, покупці в Україні активніше шукають промокоди на знижки

Військовий стан суттєво вплинув на те, що люди купують, замовляють, де відпочивають і на що витрачають зароблені гроші. Інтерес до способів, які дають можливість заощаджувати на покупках, зростає в Україні другий рік поспіль.

Як змінилися уподобання та потреби українців у період воєнного стану за останні 8 місяців, і наскільки змінився попит на ті чи інші промокоди, з'ясували експерти Codes. Загалом на споживчому онлайн-ринку існує велика пропозиція знижок. Їх пропонують інтернет-магазини техніки, косметики, одягу, автотоварів тощо. Знижку за промокодом можна отримати у кредитних та страхових установах, туристичних агенціях, на освітніх та розважальних сервісах.

Коди завжди є у вільному доступі, але попит на них різний. В окремих категоріях, як зазначають експерти Codes, він залишається стабільним, у деяких — упродовж нинішнього року зріс в середньому на третину. Враховуючи, що ситуація в економіці покращується дуже повільно, аналітики прогнозують подальше збільшення попиту на промокоди, акційні пропозиції продавців та надавачів послуг.

У яких категоріях попит на промокоди зріс найбільше

Проаналізувавши статистику запитів на знижкові коди з січня до вересня нинішнього року, експерти інформаційного сервісу codes.com.ua з’ясували, що найсуттєвіше зростання попиту відбулося в таких групах товарів:

  • декоративна та доглядова косметика. Упродовж останніх 8 місяців кількість зроблених з промокодом замовлень збільшилася на 18%. Розмір знижки в середньому становить 24%;
  • автотовари. Промокод активували на 20% більше клієнтів, ніж торік. Розхідники, автохімію, охоронні системи та інші автотовари з промокодом коштують зазвичай на 35% дешевше;
  • книги. Попит на знижкові коди для придбання художньої, наукової та довідкової літератури на сайтах на кшталт Yakaboo.ua чи Bookovka збільшився на 22%;
  • освітні онлайн-курси. Рекордне збільшення популярності промокодів на неформальну освіту відбулося наприкінці 2022 року — майже на 50%. У нинішньому році інтерес до набуття нових знань та навичок зберігається на високому рівні. Кількість активованих промокодів збільшилася на 25%. Найчастіше українці вибирають курси з програмування та вивчення іноземних мов. Популярні також вебінари на тему інвестування, розвитку власного бізнесу, планування сімейного бюджету та кулінарії;
  • розваги та відпочинок. Кількість запитів на промокоди онлайн-казино та букмекерів збільшилася на третину. Майже такий же приріст зафіксовано на знижкові пропозиції стрімінгових платформ та сервісів на кшталт Karabas чи Concert UA. У цій сфері українці найбільше цікавилися бонусами казино на безплатні обертання, пільговими тарифами Sweet.tv та Megogo, знижками на екскурсії, концерти, квести, дитячі вистави.

На 15% частіше, ніж торік, українці замовляють квитки для подорожей залізничним та автомобільним транспортом й послуги з доставлення готової їжі.

Експерти Codes також зазначили, що користувачі платформи, вибираючи промокод, в першу чергу цікавляться розміром знижки — таких понад 60%. Увагу на те, для замовлення товарів якого бренду можна застосувати промокод, звертають лише близько 26%. Також майже третина відвідувачів сервісу цікавилася промокодами на знижку для нових покупців.

Що таке промокоди та де їх знайти

В багатьох магазинах можна придбати товари зі знижкою за допомогою промокодів. Це електронний аналог купонів зі знижкою: всередині є секретний код (цифри або літери), які надають покупцю право купити товар за меншу вартість. Промокоди зазвичай можна використовувати під час онлайн-покупок. Вводити секретний код з купона пропонується під час оформлення замовлення (в кошику з товарами).

Промокоди бувають таких видів:

  • Зі знижкою - секретний код, який дає можливість купити товар за зниженою ціною;
  • Безкоштовна доставка - код, за допомогою якого вартість доставки товару не додається до суми замовлення;
  • Подарунок - після активації цього промокода до замовлення можуть додати ще один товар;
  • Бонусні - за ці промокоди додають певну кількість балів за програмою лояльності магазину;
  • Кешбек - секретний код, за допомогою якого після оплати товару певна частина вартості повертається на банківську картку.

Експерти пояснили, як можна шукати промокоди на різні товари:

  • Розділ "Акції" на порталі потрібного вам магазину. Однак експерти попереджають, що тут потрібно враховувати: для цього способу доведеться витратити багато часу. Адже самостійно потрібно буде перевіряти портали багатьох магазинів.
  • Соціальні мережі. В соціальних мережах магазини часто публікують інформацію про знижки та акції. Там же покупці можуть знайти промокоди, або ж отримати запрошення на унікальні розіграші подарунків. Проте є й труднощі: через велику кількість новин у стрічці можна випадково пропустити корисне повідомлення.
  • Блогери. Інфлюенсери активно співпрацюють з різними брендами. Популярним способом реклами є якраз надання потенційним клієнтам промокодів. У цього є свій плюс - знижка може бути вище, аніж зазвичай. Проте є й мінус - навряд чи інформація про знижку буде саме тоді, коли ви плануєте покупки.
  • E-mail-сповіщення. На порталах магазинів можна увімкнути сповіщення і ввести свою електронну пошту. Після цього на пошту надходитимуть повідомлення про акції. Проте є й один недолік: повідомлень може бути так багато, що важко знайти щось потрібне.
  • Купонні сайти. На таких порталах завжди можна знайти підбірки знижок та промокодів. З плюсів цього способу: не доведеться шукати самостійно, адже в агрегаторах зазвичай вже є всі актуальні знижки - лишається лише обрати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube