“Друге Пришестя — це найважливіший альбом у моєму житті. Пісня ‘Досі живий’ потребувала глибшого бачення, ніж просто кліп. Ми робимо такі речі для креативних, думаючих людей і свідомо працюємо для невеликої аудиторії. Саме в цьому — наш справжній кайф”.
За 8 місяців попит на знижки збільшився на 30%
Військовий стан суттєво вплинув на те, що люди купують, замовляють, де відпочивають і на що витрачають зароблені гроші. Інтерес до способів, які дають можливість заощаджувати на покупках, зростає в Україні другий рік поспіль.
Як змінилися уподобання та потреби українців у період воєнного стану за останні 8 місяців, і наскільки змінився попит на ті чи інші промокоди, з'ясували експерти Codes. Загалом на споживчому онлайн-ринку існує велика пропозиція знижок. Їх пропонують інтернет-магазини техніки, косметики, одягу, автотоварів тощо. Знижку за промокодом можна отримати у кредитних та страхових установах, туристичних агенціях, на освітніх та розважальних сервісах.
Коди завжди є у вільному доступі, але попит на них різний. В окремих категоріях, як зазначають експерти Codes, він залишається стабільним, у деяких — упродовж нинішнього року зріс в середньому на третину. Враховуючи, що ситуація в економіці покращується дуже повільно, аналітики прогнозують подальше збільшення попиту на промокоди, акційні пропозиції продавців та надавачів послуг.
Проаналізувавши статистику запитів на знижкові коди з січня до вересня нинішнього року, експерти інформаційного сервісу codes.com.ua з’ясували, що найсуттєвіше зростання попиту відбулося в таких групах товарів:
На 15% частіше, ніж торік, українці замовляють квитки для подорожей залізничним та автомобільним транспортом й послуги з доставлення готової їжі.
Експерти Codes також зазначили, що користувачі платформи, вибираючи промокод, в першу чергу цікавляться розміром знижки — таких понад 60%. Увагу на те, для замовлення товарів якого бренду можна застосувати промокод, звертають лише близько 26%. Також майже третина відвідувачів сервісу цікавилася промокодами на знижку для нових покупців.
В багатьох магазинах можна придбати товари зі знижкою за допомогою промокодів. Це електронний аналог купонів зі знижкою: всередині є секретний код (цифри або літери), які надають покупцю право купити товар за меншу вартість. Промокоди зазвичай можна використовувати під час онлайн-покупок. Вводити секретний код з купона пропонується під час оформлення замовлення (в кошику з товарами).
Промокоди бувають таких видів:
Експерти пояснили, як можна шукати промокоди на різні товари:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.