У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Люди сподіваються прогодувати себе за рахунок домашнього господарства
Об’єми реалізації товарів для посівної в мережах торговельних центрів країни цьогоріч зросли на 97% в порівнянні з минулим роком. Об’єми реалізації перевищують навіть показники 2021 року. Попри те, що вартість насіння та добрив цього року значно зросла.
Як зазначають в торгівельних мережах, найчастіше українці купують насіння (приріст становить +64%), грунтосуміші (+121%), добрива (+107%) та агрохімію (+122%). А найбільше зростання у порівнянні з минулим роком показала підгрупа товарів для розсади (+128% та +74%).
“Цьогоріч люди почали готуватися до посівної набагато раніше, ніж зазвичай. Ще в грудні ми помітили певний ажіотаж на товари для розсади, хоча зазвичай він починався у другій половині січня. Комплекти для розсади, торфогорщики та касети просто розмітали з полиць. Також спостерігався підвищений попит на насіння, а у березні реалізація добрив досягла максимального показника за останні кілька років”, – коментують представники торгівлі.
Вони кажуть, що головною причиною суттєвого зростання об’ємів реалізації товарів для посівної стали низький попит в минулому році та інфляційні процеси. Торік продажі цієї продукції у багатьох регіонах країни обвалилися внаслідок повномасштабного вторгнення. При цьому за останній рік більшість товарів для посівної подорожчали через зростання валютного курсу, збільшення цін на енергоносії, логістику тощо.
“Втім, цьогоріч об’єми реалізації перевищують навіть показники 2021 року як в грошовому (+71%), так і в натуральному вираженні (+4%). З одного боку, люди почали закуповувати насіння, добрива та грунтосуміші наперед через побоювання подальшого зростання цін. З іншого, можна зробити висновок, що в умовах зростання безробіття та скорочення доходів все більше українців сподіваються прогодувати себе за рахунок домашнього господарства”, – пояснюють в ТЦ.
За інформацією представників торгівлі, зараз покупці надають перевагу якісним професійним брендам, які гарантують високу врожайність та максимальний ефект. А при виборі між кількома аналогами вирішальним для українців є ціновий фактор. Водночас, на відміну від минулого року, коли через бойові дії та порушення логістичних ланцюжків подекуди спостерігався дефіцит деяких видів насіння та добрив, зараз проблем з їх нестачею в країні немає. Пікові продажі припадають на квітень-травень.
Раніше ми писали, що рівень відвідуваності ТРЦ Києва наблизився до довоєнного рівня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.