«Я відчула, що настав час запалити. Я завжди любила рок. Місце для ніжності й акустики — буде завжди. Але зараз я хочу, щоб від моєї музики трясло стіни й горіли очі. «25 годин»— це про те, коли тобі мало 24 годин на добу, бо ти живеш на повну, любиш на повну і береш від життя все!»
У компанії також є плани з відродження Beyond Good and Evil 2
Вчора, 20 липня, Ubisoft відзвітувала про перший квартал 2021-2022 фінансового року, який завершився 30 червня.
Документи можна знайти в вільному доступі,- передає Інформатор .
Звіт вийшов досить об'ємним, як і завжди, але ми пропонуємо зосередитися тільки на основних даних. Їх всі можна структурувати значно простіше і компактніше.

Цифрові продажі склали 85,5% від загальної кількості продажів. З них же, 38% - продаж ігор, а решта 62% - додаткового контенту.

Компанія хоче збільшити аудиторію за рахунок підвищення якості та глибини портфоліо своїх тайтлів. Для цього Ubisoft буде розширювати пропозиції преміум-класу за допомогою вже існуючих франшиз і нових проектів, а також буде вводити умовно-безкоштовні проекти на всіх платформах.
Проекти преміум-класу:
Нові IP
Умовно-безкоштовні ігри
Компанія хоче заробити чистими надходженнями близько 340 млн євро в другому кварталі поточного фінансового року.
Нагадаємо, що Ubisoft нещодавно презентувала свій новий розрахований на багато користувачів умовно-безкоштовний шутер Tom Clancy's XDefiant.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут .