Сума транзакції, що не відбулася, може повернутися протягом 11 днів
Клієнтка банку оплачувала замовлення на сайті rozetka – оплата була проведена. Але наступного дня, вона отримала повідомлення, що з картки знову був виконаний платіж на ту ж саму суму. Про це жінка розповіла на сайті відгуків банку.
Яку відповідь від ПриватБанку вона отримала?
Клієнтка банку повідомила, що в результаті подвійного списання коштів на її карті залишився «мінус» у більш ніж 3 тисячі гривень.
«Я оплачувала замовлення на сайті rozetka на суму 10871 грн. Сума була знята з моєї картки, замовлення було сплачено онлайн. Наступного дня я отримала push-повідомлення, що з моєї картки виконаний платіж на суму 10871, гроші знову пішли з моєї картки, а на картці виявився мінус 310 гривня. Техпідтримка запевняла мене, що на моїй картці була заборгованість, але це неправда, оскільки я не маю ані кредитів, ані боргів, ані розстрочок. На моїй карті, згідно виписки по рахунку повинно знаходитися 7600, але другий платіж навіть не відображається у списку транзакцій, і своїх грошей в мене зараз немає», - поскаржилася клієнт банку.
В Приватбанку відповіли, що коли клієнти здійснюють оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій.
По-перше, після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації. Потім платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
«Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо», - відповіли в ПриватБанку.
Також в банку проінформували, що можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми. У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Раніше ми повідомляли, що клієнти ПриватБанку можуть цілодобово отримувати міжнародні грошові перекази IntelExpress через мережу терміналів самообслуговування банку. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.