Про нестандартну ситуацію написали в The Guardian
Британський нагляд за рекламою заборонив дві реклами Toyota за потурання водінню, яке не враховує вплив на навколишнє середовище. Там заявили, що реклама позашляховиків була створена без «почуття відповідальності перед суспільством».
Це перший випадок, коли Управління стандартів реклами (ASA) заблокувало рекламу позашляховиків на підставі порушення соціальної відповідальності в екологічному контексті.
Регулятор заборонив дві реклами, вперше опубліковані під час кампанії 2020 року: постер і відео, показані в соціальних мережах, де десятки автомобілів Toyota Hilux їдуть по бездоріжжю, включно з річкою, а голос за кадром описує сцену як «одну з справжні видовища природи». На плакаті зображено два позашляховики на передньому плані, за якими йде рій інших, що перетинають скелясту місцевість у хмарі пилу.
Скаргу подала Adfree Cities, мережа груп, які намагаються вивести рекламу з громадських місць.
«Ця реклама є втіленням повної зневаги Toyota до природи та клімату, показуючи величезні автомобілі, які сильно забруднюють навколишнє середовище, що їдуть на швидкості через річки та дикі луки», – сказала співдиректор Adfree Cities Вероніка Вігналл.
Вона зауважила, що існує розрив між тим, як рекламуються позашляховики – кампанії часто зображують їх у складних умовах – і реальністю того, де вони в основному їздять. Дослідження показали, що три чверті нових позашляховиків у Великій Британії зареєстровані на мешканців міст.
«Реклама позашляховиків підштовхує попит на автомобілі, що споживають багато бензину та забруднюють навколишнє середовище, саме тоді, коли ми хочемо, щоб вулиці були безпечнішими та чистішими, а також [доступною] транспортною системою з низьким вмістом вуглецю», — сказала Вігналл.
У свою чергу, компанія Toyota встала на захист кампанії Hilux, стверджуючи, що транспортний засіб розроблено для найважчих умов, і тим, хто працює в галузях промисловості, включаючи сільське та лісове господарство, справді потрібні позашляховики.
«Toyota не виправдовує поведінку, яка шкодить навколишньому середовищу. Насправді, протягом останніх трьох десятиліть Toyota не тільки була одним із лідерів у галузі автомобільної промисловості щодо скорочення викидів вуглекислого газу в асортименті своїх автомобілів, але й поділилася сотнями безоплатних ліцензій, дозволяючи іншим використовувати ці технології», - сказав представник Toyota.
Також було повідомлено, що кадри в рекламі були зняті на приватній землі за кордоном, за межами Великобританії, з дозволу та «в екологічно нечутливому середовищі», додавши, що на рекламному плакаті використовувалися комп’ютерні зображення, тому «не було жодного впливу на екологічне середовище».
Цього року в Європі частка позашляховиків у реєстраціях нових автомобілів досягла рекордних 51%.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатись на канал у Viber можна тут.