"Сталися деякі непорозуміння. Усе чудово, я вільний, коронувати мене не треба"
"Рівень варварства й кровожерливості неможливо осягнути. Такі дії є грубим порушенням Женевської конвенції про поводження з військовополоненими!"
"Дипломатичні рішення це добре, якщо ти сильний. В іншому випадку Путін навіть не буде брати в цьому участі. І я думаю, що за інших обставин вони (росіяни) не будуть зацікавлені в тому, щоб зупинити війну"
«Мукачево» - дуже дорога і, без перебільшення, особлива пісня для мене. Вона про межу між “бути” і “здаватись”, між чужою вигадкою і твоєю реальністю, між тим, яким тебе малюють інші і тим, ким ти, насправді, був і є. І хоча ця пісня звучить як автобіографічна, вона - про всіх нас. Слухаючи її, кожен може знайти себе, згадати чи усвідомити свої «мукачево», «львів» чи «поділ».
Події та тенденції, які принесе нам затемнення 18 вересня, впливатимуть на нас протягом двох років.
Німецький автовиробник планує перейти на виробництво електромобілів та гібридів, щоб бути конкурентноздатним на ринку
Мюнхенський завод Bayerische Motorenwerke (BMW) припиняє виготовлення автомобілів із двигуном внутрішнього згорання. Відтепер компанія з шістдесятилітнім досвідом на ринку перекваліфікується на виготовлення електромобілів. Зміни пов’язані з вимогами законодавства — з 2035 року ДВЗ в авто мають заборонити для продажу на всій території ЄС.
Як повідомляє BR 24, приблизно 1200 співробітників працювали над конструюванням двигунів. Компанія вирішила, перекваліфікувати їх усіх для нових умов виробництва. Цехи на Мюнхенському заводі переобладнають під виготовлення екологічніших моделей, на що піде 400 мільйонів євро інвестицій.
Варто зазначити, що йдеться лише про випуск авто, компанія і далі виготовлятиме двигуни, які потрібні, зокрема, і для діючих моделей. Крім того, частково своє виробництво Bayerische Motorenwerke перевела на завод у Британії, яка поза ЄС.
Європейський Союз планує заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згорання до 2035 року. У лютому Європейський парламент остаточно затвердив домовленості, які узгодили з країнами-членами ще в жовтні 2022 року. Усі нові автомобілі, які будуть продаватися в ЄС із того часу, мають бути електричними або гібридними. Метою цього кроку є боротьба з глобальним потеплінням — ЄС планує скоротити викиди парникових газів на 55 відсотків до 2030 року.
Заборона двигунів внутрішнього згорання також стосуватиметься вантажівок, автобусів та мотоциклів. Однак деякі країни-члени ЄС висловлюють сумніви щодо цього плану, стверджуючи, що він є надто амбіційним та нереалістичним. Є також занепокоєння щодо наслідків для автомобільної промисловості та проблеми збереження робочих місць. Брюссель запевняє, що надаватиме фінансову та технічну підтримку країнам-членам для переходу до чистих транспортних засобів. Слід зауважити, що заборона продажу авто з ДВЗ у Норвегії діятиме вже з 2025 року. Подібні плани мають Канада, Великобританія та США.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатись на канал у Viber можна тут.