«Велика Британія запровадила санкції проти більшої кількості суден тіньового флоту, ніж будь-яка інша країна»
"Не та" — це не просто зміна настрою, це пошук справжньої себе, тому цей крок став важливим етапом мого творчого розвитку. Це є певним проявом внутрішньої сили та бажання говорити про глибокі переживання чесно і без прикрас.
Попередньою причиною аварії називають надзвичайно високу температуру
У Молдові 6 вагонів з зерном, які прямували до українського порту, зійшли з рейок. Причиною цього інциденту називають аномальну температуру повітря. Сьогодні стовпчик термометра там піднявся до +35.
Як повідомляє Reuters, шість з 61 вагонів із зерном зійшли з рейок, коли потяг перебував на ділянці лінії Кульма-Чедір-Лунга. Зернові, за словами видання, саме прямували до українського порту Рені на річці Дунай.
Як зазначає молдавська залізниця, надзвичайно висока температура є лише попередньою причиною аварії, через яку рейки могли втратити свою міцність.
Молдова ще в травні планувала запровадити тимчасові обмеження на імпорт зернових та олійних культур з України. Тоді б, на думку молдовських фермерів, обсяги цієї продукції у Молдові дещо б зросли, після обвалу цін до яких призвела блокада росією українських портів у Чорному морі.
Протягом 2022-го Польща та Румунія спільно сприяли експорту зернових з України. Однак це спричинило тиск на фермерів, які за оцінками Європейської комісії, втратили 417 мільйонів євро від напливу дешевшого українського зерна на їхні ринки.
Попри це, торговельно-економічне співробітництво України і Молдови спромоглося зрости за минулий рік на 10% і перевищило $1 млрд.
Наприкінці березня роботу в цьому напрямку розпочав додатковий прикордонний перехід між Україною та Молдовою – Березине–Басарабяска (Серпневе-1-Басарабяска). Відтак, з'явилася можливість транспортувати експортні/транзитні вантажі в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт за значно коротшим маршрутом.
Молдавські фермери, які традиційно експортують зернові та олійні культури до Румунії та Туреччини, цього року готові експортувати 800 000 тонн з 1,2 мільйона тонн сильного врожаю пшениці. Для експорту українського зерна Україна зголосилася відбудувати залізничну дільницю в Молдові. Про це повідомляло Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.
У рамках партнерства відновлять залізничний коридор Валчінет – Окніца – Бельци – Унгень – Кишинів – Каїнари. Його довжина – 400 кілометрів. Завершити проєкт планують наприкінці 2024 року.
А ще Молдова та Україна підписали міжурядову угоду про будівництво моста через річку Дністер. Міст з'єднає молдовське прикордонне село Косеуць і українське місто Ямпіль.
Нагадаємо, Україна та Молдова є учасниками Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), яка будується під егідою Євросоюзу. Її мета — з’єднати Європу з заходу на схід та з півночі на південь мережею автодоріг, залізниць, аеропортів та водних шляхів.
Також раніше, Інформатор писав про розмову Кулеби з главою МЗС Туреччини, які на днях, зідзвонилися, аби обговорити кроки щодо відновлення "зернової угоди".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.