У "Київстар" стався масштабний збій, нічого не працює: що відомо

Читать на русском

Не працює мобільний зв'язок, сайт та застосунок Kyivstar

Читать на русском
Київстар
Збій у Київстар стався зранку 12 грудня

Не працює мобільний зв'язок, сайт та застосунок Kyivstar

У роботі мобільного оператора Kyivstar зранку 12 грудня стався масштабний збій. Немає мобільного зв'язку. Також не працює сайт та застосунок. Причини збою наразі невідомі.

Так, з самого ранку вівторка абоненти Kyivstar почали масово заявляти про відсутність мережі. При спробі додзвонитися у відповідь лунає "Мобільна мережа недоступна". Можливі тільки екстрені дзвінки.

Збій у Київстар
Збій у Київстар

Також неможливо увійти у мобільний застосунок Kyivstar. А під час спроби входу на сайт видає помилку, сторінка не працює.

Збій у Київстар
Збій у Київстар

Компанія підтвердила технічний збій, спеціалісти вже працюють над усуненням проблеми. Проте  скільки ще українці будуть без зв'язку - невідомо.

"Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - повідомила пресслужба Kyivstar.

Збій у Київстар
Збій у Київстар

Що цікаво, телеграм-канали повідомляють, що в офісі Київстару знаходиться поліція. Деталі наразі невідомі, зв'язок не відновлений.

Поліція в офісі мобільного оператора
Поліція в офісі мобільного оператора

Що робити, якщо зник мобільний зв'язок

Українці мають можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів у разі, якщо мережа одного з них недоступна. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell. Щоб підключити телефон до національного роумінгу, потрібно:

  • вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефона (Android: налаштування - мобільна мережа (або підключення) - оператор. iOS: параметри - стільникові дані - вибір мережі);
  • знайти та обрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;
  • якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або обрати іншу мережу;
  • після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

Спочатку при підключенні працюватимуть лише дзвінки та SMS. Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу "чужого" оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу:

  • на Android ця функція називається "Передача даних у роумінгу" (у налаштуваннях мережі);
  • на iOS - "Роумінг даних" (у розділі "Стільникові дані").

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.