У КМДА обіцяли розпочати рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом у вересні - чи правду казали

Анонсував відкриття руху мостом директор департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор

Подільсько-Воскресенський міст
Столична влада попри обіцянки досі не розпочала рух Подільсько-Воскресенським мостовим переходом

У департаменті транспорту КМДА планували відкрити рух Подільсько-Воскресенським мостом для громадського транспорту ще у вересні. Однак вже жовтень і ніяких анонсів щодо запуску немає. Тож мешканців столиці вітають з черговою невиконаною обіцянкою столичної влади. 

Як наголошують активісти громадської організації "Пасажири Києва", заяву щодо відкриття руху мостом зробив директор департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор. Це сталося у липні. 

"Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати", - казав Кандибор в інтерв'ю LIGA.net.

В організації нагадали що на зустрічі з організаторами та учасниками форуму міської мобільності 2023 мер Києва Віталій Кличко поділився цікавим управлінським рішенням - "Густєлєв обіцяв запустити рух на Подільсько-Воскресенському мосту і не зробив цього у вказані терміни, то я його й звільнив". Це прозвучало в присутності директора департаменту транспорту. Кличко не захотів звільняти Кандибора на вимогу мешканців столиці, хоча активісти донесли всю інформацію щодо роботи транспортного комплексу Києва.

 Подільський мостовий перехід 

Подільський мостовий перехід споруджується в столиці через річки Дніпро і Десенку. Він має з'єднати Поділ з лівобережними районами Воскресенка та Райдужний масив. Будівництво мостового переходу розпочали ще у 1993 році, однак воно неодноразово зупинялося через брак фінансування. Відповідно дату відкриття багато разів відкладали. Остання запланована дата відкриття першої черги - кінець 2023 року.

Чи планується впровадження нових способів оплати за проїзд у Києві

В комунальному транспорті Києва повністю відсутня готівка. Кандибор в інтерв'ю "Вечірньому Києву" розповідав про поступове впровадження такої системи й у приватному громадському транспорті. Нещодавно в експериментальному режимі встановили на маршруті № 444 валідатори, аби пасажири мали можливість сплачувати банківською карткою та гаджетами, а також для подальшого аналізу роботи автоматизованої системи оплати проїзду в маршрутних таксі.

Але зі збільшенням пасажиропотоку пільгових категорій залишається не врегульованим питання щодо компенсації за пасажирів перевезення у приватному громадському транспорті — маршрутних таксі. Над цим працюють.

"Наш варіант бачення, як розв'язати питання з приватним транспортом і перевезенням пільговиків: якщо держава готова компенсувати 6,50 гривень за проїзд у маршрутці, то пільговику можна було б запропонувати доплатити решту до діючого на маршруті тарифу. Пільговик матиме вибір: або пройти до зупинки тролейбуса, або доплатити за проїзд у маршрутці якусь суму", - наголошував Кандибор.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube