У "Київавтодорі" заявили, що відповідальність за роботи на об’єкті несе компанія-підрядник
30 вересня у Києві під час ремонтних робіт впали кілька прольотів Дегтярівського шляхопроводу. Жертв та постраждалих внаслідок аварії немає, але вже відомо, що балки використовувли при зведенні ще одного мосту в Київській області.
За словами незалежних експертів, балки, які обвалилися, були експериментальними. Вони були виготовлені заводом Ковальської та використовувалися в Україні лише двічі: у Києві та Бородянці.
Представники заводу Ковальська заявляють, що балки були виготовлені за спецпроєктом та пройшли всі необхідні експертизи. Вони також стверджують, що попередні шість балок були встановлені правильно, а обвал стався під час монтажу останньої, сьомої балки. Точні причини того, чому балки впали - встановить експертиза.
Треба, щоб її розпиляли, взяли зразки бетону і подивилися, як там розташована арматура. Тому що причин може бути безліч. Я не стверджую, що це брак, але це може бути неякісний бетон, може бути нерівно натягнута арматура. І це тільки одні з багатьох причин, - пояснив виданню "Суспільне" будівельний експерт Павло Авдокушин.
Водночас у "Київавтодорі" заявили, що відповідальність за роботи на об’єкті несе компанія-підрядник. Компанія - виконавець реконструкції Дегтярівського мосту, своєю чергою, заявила, що ліквідує наслідки власним коштом.
Під час монтажу 7-ї балки у проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні була зачеплена частина вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Враховуючи ситуацію, яка склалася, усунення всіх недоліків буде здійснюватись за рахунок групи компаній RDS, - повідомила група дорожньо-будівельних компаній RDS.
30 вересня у столиці під час ремонтних робіт сталася аварія на Дегтярівському мосту, що розташований на вулиці Олександра Довженка у районі Шулявки. Там обвалилися балки.
В середині червня у Києві стартував проєкт з реконструкції Дегтярівського шляхопроводу. Планувалося, що ремонти триватимуть до 30 листопада.
В перший тиждень робіт демонтували 13 балок мостової конструкції. Очікується, що після реконструкції Дегтярівський шляхопровід стане вищим і ширшим, а також отримає велодоріжки та тротуари для пішоходів.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у Києві можуть рухнути ще два мости.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.