У клієнтки Монобанку під приводом заміни SIM-карти викрали майже 26 тисяч гривень з рахунку: рішення суду

На картці Монобанк жінки був встановлений ліміт кредитних коштів в сумі 15 тисяч гривень

Суд проти Монобанку
Жінка подала до суду проти Монобанку, адже з її картки викрали майже 26 тисяч гривень

З рахунку жінки викрали майже 26 тисяч гривень. Це зробили завдяки заміні SIM-карти абонентського номера. Клієнтка Monobank вважає такі дії порушенням її прав. 28 грудня 2019 року невідома особа шляхом заміни SIM-карти абонентського номера жінки отримала доступ до її банківських рахунків. Загальна сума викрадених коштів становить 25 961 гривні 09 копійок.

Як йдеться у рішенні Зарічного районного суду міста Суми, між сторонами укладений договір про надання банківських послуг Monobank від 13 листопада 2019 року. Жінці відкрили картковий рахунок з лімітом кредитних коштів в сумі 15 тисяч гривень.

Вимоги жінки

  • визнати дії Універсал Банк протиправними, такими, що порушують права позивача як споживача банківських послуг,
  • скасувати нарахування по кредитних коштах у сумі 15 тисяч гривень,
  • стягнути списані банком грошові кошти з карткового рахунку як проценти за кредитом, комісій в загальній сумі 5 235 гривень 97 копійок,
  • стягнути грошові кошти в сумі 2 270 гривень незаконно списані банком як сплата судового збору, пені у розмірі 0,1% суми неналежного переказу за кожний день, починаючи від дня неналежного переказу 28.12.2022 року до дня повернення відповідної суми на рахунок 14.10.2022 року, в загальній сумі 24 064 гривень 92 копійки,
  • компенсацію завданої моральної шкоди в сумі 20 тисяч гривень. 

Реакція банку 

У банку відреагували на звинувачення жінки. Там вказують, що постановою Сумського апеляційного суду від 27.09.2022 року було скасовано рішення суду першої інстанції щодо скасування нарахувань процентів, штрафу та комісії.

"Що стосується списаного судового збору, то вимогу про їх повернення необхідно було заявляти при розгляду справи. Вказує, що підстави для стягнення пені неналежного переказу відсутні. Що стосується моральної шкоди, що посилається на те, що причинний дзвінок між діями або бездіяльністю ПАТ "Універсал Банк" та її стражданнями, ймовірним погіршенням якості її життя позивачкою не доведено", - зазначили у банку.

Рішення суду

Суд визнав дії Універсал Банку такими, що порушують права жінки як споживача банківських послуг. Тож її позов задовольнили частково:

  • скасувати нарахування клієнту банку по кредитних коштах у сумі 15 тисяч гривень на рахунку проценти за користування кредитними коштами, комісії з дня здійснення неналежного переказу 28.12.2019 року,
  • стягнути з АТ "Універсал Банк" на користь клієнтки списані банком кошти з карткового рахунку як проценти за кредитом в загальній сумі 5 235 гривень 97 копійок, кошти в сумі 2 270,00 гривень, починаючи від дня неналежного переказу 28.12.2022 року до дня повернення відповідної суми на рахунок 14.10.2022 року, в загальній сумі 24 064 тисячі 92 копійок.

Також на користь держави стягнуть з АТ "Універсал Банк" судовий збір у сумі 1 073 гривень. В іншій частині вимог відмовили у зв'язку з необґрунтованість. 

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube