У клієнта ПриватБанку з кредитки зняли 57 215 гривень, але фінустанова відмовляється повертати кошти - яким було рішення суду?

Проведення платежів 08.07.2022 року з кредитної картки "Універсальна" здійснювався під авторизацією клієнта

ПриватБанк
Суд не став на бік чоловіка, який вимагав ПриватБанк повернути йому понад 57 тисяч гривень

У чоловіка був відкритий рахунок в ПриватБанку з кредитним лімітом на 69 тисяч гривень. Пізніше з його картки зняли 57 215 гривень. Він говорить, що не проводив авторизацію для фінансових операцій та звернувся до суду для повернення коштів. 

Як вказується у рішенні Київського районного суду Полтави, ще у 2019 році чоловік відкрив банківський рахунок, розмір кредитного ліміту по ньому складав 68 тисяч гривень. Згодом з його картки зняли кошти на загальну суму 57 215 гривень. При цьому авторизація ним не проводилася.

Чоловік одразу ж звернувся до відділення АТ КБ "ПриватБанк" для блокування банківської картки. Фінустанова не надала інформації про те, куди та ким були перераховані кошти з його карткового рахунку. 

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що операції були ініційовані чоловіком шляхом ідентифікації та коректного введення усіх необхідних даних для здійснення платежів. Він звернувся до банку з повідомленням вже після проведених транзакцій, тож фінустанова не мала підстав блокувати чи не виконувати оспорювані ним платежі.

"Позивач не довів факту незаконного списання коштів з його карткового рахунку, відповідно, відсутні підстави для зобов'язання банку відновити залишок кредитних коштів на рахунку картки "Універсальна". Також дослідженими в справі доказами встановлено, що в результаті здійснення операцій 08.07.2022 року він скористався коштами кредитного ліміту на загальну суму 57 215 гривень", - вказали у суді.

Що вирішив суд? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Судовий збір за розгляд справи компенсують коштом держави.

"Враховуючи, що банк не порушив вимоги чинного законодавства та умов договору, підстави для звільнення позивача від обов'язку належного виконання зобов'язання та виконання умов та правил про надання банківських послуг, відсутні. Тому суд приходить до висновку, що вимоги про зобов'язання відповідача припинити нарахування за картковим рахунком є безпідставними, заявлені всупереч умовам зобов'язань, які виникли між сторонами та не підлягають задоволенню.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube