Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Загальна сума штрафів - більше 23 млн грн
Головне управлінням Держпродспоживслужби в Київській області позапланово перевірила 103 АЗС, що належать 49 компаніям. Метою було - з’ясувати, чи дотримуються вони державних регульованих цін на бензин та дизельне паливо. Виявилось, що 42 компанії порушували державні вимоги ціноутворення. 23 підприємства намагались не допуститити контролерів до перевірки. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення Держпродспоживслужби.
“У кожного другого суб’єкта господарювання встановлені порушення в частині реалізації палива по підвищеним цінам без декларування відповідних змін.
За порушення вимог законодавства про ціни і ціноутворення та одержання необґрунтованої виручки до суб’єктів господарювання застосовано штраф в сумі 23,59 млн. грн. На керівників суб’єктів господарювання накладено адміністративні штрафи передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення на суму 62,9 тис. грн”, - йдеться у повідомленні.
Наразі, АЗС та їх керівники добровільно сплатили до державного бюджету 976,74 тис. грн. штрафних санкцій. Як повідомляє Держпродспоживслужба, перевірка проводилась на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 08.05.2022 № 11381/0/1-22 у 2022 році.
Як раніше повідомляв Інформатор, у березні-квітні 2023 року в Україні можуть зрости ціни на пальне через те, що поточні запаси закінчуватимуться, а нові об'єми потрібно буде постачати з Європи. Водночас катастрофічної нестачі бензину, ДП (дизельного пального) не очікується.