“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
На виконання судової експертизи по об’єкту витратили 97 тисяч гривень
У метро Києва на ремонт тунелів Святошинсько-Броварської лінії витратять понад 1 мільйон гривень. Роботи триватимуть до 31 грудня 2024 року з урахуванням потреб цивільного захисту. Замовником виступає комунальне підприємство "Київський метрополітен".
Як свідчать дані сайту публічних закупівель Prozorro, контактною особою на тендері вказаний Олександр Богаченко. Згідно з даними реєстрів він згадується як засновник "ГЛОБАЛ-ІКС" (виробництво обладнання зв'язку) та керівник "ВО ЧУБИНСЬКЕ" (роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами, напоями та тютюновими виробами).
"Київський метрополітен" замовив у ТОВ "КБ "Теплоенергоавтоматика" капремонт тунелів Святошинсько-Броварської лінії з урахуванням потреб цивільного захисту. Основним видом діяльності компанії "Теплоенергоавтоматика" є будівельно-монтажні роботи. Її зареєстрували ще у 1999 році. Керівником є Олександр Стеценко з Одеси. У період з 2015 по 2023 роки фірма отримала державних підрядів на суму 918 240 218 гривень. Компанія надавала послуги переважно "Київському метрополітену".
Загалом на ремонт тунелів Святошинсько-Броварської лінії витратять 1 491 808,00 гривень. З них на виконання судової експертизи по об’єкту витратили 97 тисяч гривень.
Як йшлося у пояснювальній записці до проєкту розпорядження Київради, капітальний ремонт станції "Святошин" Святошинсько-Броварської лінії метрополітену дозволить покращити технічний стан станції, прилеглих підземних пішохідних переходів, адаптувати станцію для потреб людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. У протоколі від 08.07.2022 року Ради оборони Києва зазначалося про виділення коштів на ремонт зазначених тунелів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.