"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Виклики пандемії серйозно вплинули на нашу роботу за останні два роки
КП «Київський метрополітен» і КП «Київпастранс» просять місцеву владу виділити кошти з бюджету або переглянути тарифи на проїзд. Вони вважають, що обґрунтована ціна проїзду становить 21 гривню.
Про це йдеться в спільному зверненні трудових колективів метро й «Київпастрансу», передає Інформатор.
«Ми бачимо два можливих шляхи вирішення цієї ситуації: підтримка метрополітену коштом міського бюджету, на що мінімум необхідно 1 млрд 514 млн грн. Або перегляд чинного тарифу на перевезення пасажирів», — йдеться в повідомленні.
Згідно з розрахунками, економічно-обґрунтований тариф на цей рік становить 21,05 гривні. Економічно обгрунтовані тарифи на 2021 рік: 25,18 гривні — на проїзд наземними видами транспорту (трамвай, тролейбус, автобус) і 78,90 гривні — на проїзд міською електричкою.
«Існуючі тарифи 8 гривень вичерпали себе і створюють колосальні борги для підприємств», — йдеться в повідомленні.
У заяві вказали, що існує загроза відключення електроенергії, скорочення працівників і затримки зарплати, що своєю чергою призведе до транспортного колапсу в столиці.
Зазначимо, минулого року підприємство закінчило рік зі збитками в 1 млрд 175 млн грн, а за прогнозами фінансистів, у цьому році очікується збиток у 3 млрд 421 млн грн.
Нагадаємо, в Україні планують підвищити ціни на проїзд у громадському транспорті. Крім того, у Києві планують продовжити лінію швидкісного трамвая до «Палацу спорту».
Також Інформатор писав, чи потрібно носити маски на вулиці, і як правильно носити їх у громадському транспорті.