Чоловік нагадав, що Антимонопольний комітет обіцяв "повернути" оператора до місячних тарифів
Київстар надає послуги на чотири тижні, а не на місяць. Тому клієнтам доводиться за рік робити 13 оплат за послуги. Антимонопольний комітет обіцяв, що виправить ситуацію, але безрезультатно. Відповідний коментар чоловік залишив 25 січня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, Київстар змушує за рік робити 13 проплат. Адже оператор надає послуги не на місяць, а на 4 тижні.
"Колись давно вдало "придумали" чотири тижні, замість одного місяця. За рік абонент робить 13 проплат. Антимонопольний комітет обіцяв, що "поверне" оператора до місячних тарифів. Чекаємо вже багато років. Бавляться, як кіт з мишкою, додаючи ГБ (це ніщо конкретно, як їх виміряти), не додають хвилини, а це конкретна цифра", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що клієнти, які підключаються до нових тарифів, можуть вибрати передплачену форму обслуговування, де пакети послуг надаються на 4 тижні.
"Клієнти Київстар, які підключаються до нових тарифів, можуть вибрати передплачену форму обслуговування, де пакети послуг надаються на 4 тижні. Або можуть вибрати форму обслуговування за договором, де передбачена оплата пакета послуг за календарний місяць. Такий же період оплати діє в тарифних пропозиціях "Київстар Все разом", - заявили у Київстар.
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними:
Якщо ви контрактний абонент:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.