У ДТЕК розповіли, як можна розв'язати питання з освітленням вулиці

ДТЕК не відповідає за обслуговування вуличного та магістрального освітлення

ДТЕК
У ДТЕК радять з питань освітлення вулиці звертатись до представників місцевого самоврядування

Жінка цікавиться, яким чином можна розв'язати питання з освітленням вулиці. Їй порадили з даного питання звернутися до представників місцевого самоврядування, адже ДТЕК не займається обслуговуванням вуличного та магістрального освітлення. Про це повідомили у компанії. 

За словами жінки, їй страшно ходити вулицею через темряву та відсутність вуличного освітлення. Вона запитала у ДТЕК, як можна розв'язати це питання. 

"Доброго дня, як можна розв'язати питання з освітленням вулиці. Уже темно і страшно заходити на вулицю Вільної Ічкерії", - цікавиться жінка. 

Реакція ДТЕК на коментар жінки

У ДТЕК вказують, що не займаються обслуговуванням вуличного та магістрального освітлення. Жінці порадили звернутися до представників місцевого самоврядування. 

"Наша компанія не займається обслуговуванням вуличного та магістрального освітлення. З даного питання рекомендуємо звернутися до представників місцевого самоврядування", - заявили у ДТЕК. 

Чому не в кожному випадку відсутності світла потрібно звертатись до ДТЕК

Відсутність світла у квартирі або будинку не завжди пов’язане з аварійними ситуаціями на розподільчих мережах міста чи застосуванням графіків відключень. Це також може трапитися внаслідок несправності всередині багатоповерхівки або аварії на проводці безпосередньо в самій квартирі. За стан розподільчих електричних мереж відповідає ДТЕК. Саме ця компанія ремонтує, обслуговує, модернізує та будує повітряні, кабельні електролінії та енергетичне обладнання (підстанції, розподільчі пункти), що транспортує електрику від магістральних мереж Укренерго до будинків містян – меж балансової належності. Внутрішньобудинкові мережі у багатоквартирних будинках перебувають на балансі ОСББ, ЖБК або керуючої компанії – і вони несуть відповідальність за їх справну роботу. Станом проводки безпосередньо у квартирі (або приватному будинку) опікується її господар. Якщо трапляються пошкодження на цих мережах – ремонтує їх відповідно власник або балансоутримувач. ДТЕК за стан внутрішньобудинкових мереж відповідальності не несе й не має права працювати на чужому обладнанні. Тому, якщо в оселі зникло світло, слід:

  • Перевірити на нашому сайті, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, планові, стабілізаційні або екстрені відключення.
  • Якщо ні, то слід подати заявку до ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії для перевірки внутрішньобудинкових мереж.
  • Якщо внутрішньобудинкові мережі працюють справно, тоді ОСББ, ЖБК чи керуюча компанія повинні самостійно подати заявку до ДТЕК Київські електромережі. Компанія перевірить та усуне несправність на власному обладнанні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube