У пресслужбі Епіцентру проінформували про технічні проблеми
Зранку у понеділок, 28 квітня, у мережі писали про збій у роботі ТЦ «Епіцентр». Користувачі скаржилися, що в жодному з магазинів столиці нібито неможливо придбати будь-який товар. Повідомлялося і про збої у роботі мобільного додатку. У пресслужбі «Епіцентру» проінформували про технічні проблеми.
«Наразі ми стикаємося з тимчасовими технічними неполадками. Вжито всі необхідні заходи для відновлення роботи», — йдеться в заяві компанії.
Як раніше повідомляв Інформатор, у суботу, 26 квітня, стався збій у роботі застосунку "Дія". Не працює також застосунок "Нової пошти". Збої фіксують й у роботі "Ощадбанку", тому кияни не можуть розрахуватися за проїзд у метро.
При вході у додаток "Дія" висвітлюється віконце "На жаль, сталася помилка". Зв'язку з реєстрами немає. У "Дії" прокоментували збій. Там зазначили, що йдеться про технічний збій через велике оновлення і незабаром його усунуть. Тим часом співзасновник "Монобанку" Гороховський допустив, що причинами збою все ж могла бути хакерська атака на датацентр. "Монобанк", за його словами, не зачепило.
Причиною масштабного збою у застосунках "Дія", "Нова пошта" та "Ощадбанку", який стався 26 квітня, став технічний збій у хмарному провайдері De Novo. У провайдера виникли проблеми з живленням — один із магістральних автоматів аварійно зупинив роботу, виникла проблема з електропостачанням дата-центру. Про хакерську атаку не йдеться.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.