Спеціалісти вже працюють над відновленням сервісів, а поки користувачам доступні інші функції
У застосунку «Дія», у вівторок, 5 серпня, недоступні дві популярні послуги для автовласників. Серед них заміна технічного паспорта та перереєстрація транспортного засобу. В пресслужбі цифрового сервісу прокоментували ситуацію.
Зазначається, що команда вже працює над тим, щоб якнайшвидше відновити повноцінну роботу сервісів.
«Заміна техпаспорта та перереєстрація транспортного засобу через застосунок “Дія” тимчасово не працюють. Команда Дії разом із колегами з Головного сервісного центру МВС працює над якнайшвидшим відновленням», — йдеться в коментарі.
Попри тимчасові обмеження, у застосунку все ще можна скористатися такими функціями:
У Мінцифри пообіцяли оперативно інформувати користувачів про відновлення недоступних послуг через офіційні канали комунікації.
Нагадаємо, 3 серпня у застосунку стався технічний збій — деякі користувачі повідомляли про проблеми з входом у застосунок. Як пояснив віцепрем’єр-міністр і міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, причиною міг стати запланований процес оновлення SSL-сертифікатів безпеки.
Користувачам порекомендували оновити додаток у Play Market або App Store, після чого робота застосунку має стабілізуватися. Також нагадали: на випадок тимчасового недоступу варто мати із собою паперові документи.
У Мінцифри також анонсували нововведення — найближчим часом у «Дії» з’явиться голосове керування. У новій версії застосунку, яку вже готують до бета-тестування, буде інтегровано штучний інтелект, що дозволить користувачам отримувати держпослуги ще простіше та швидше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.