Застосунок модернізували, зокрема оновили сертифікати безпеки SSL. Це технологія, яка захищає з’єднання між пристроєм і сайтом або застосунком, щоб ніхто сторонній не міг втрутитися
У застосунку "Дія" стався технічний збій. Деякі користувачі скаржаться, що не можуть увійти в систему — при спробі входу з’являється помилка. Віцепрем’єр-міністр і міністр цифрової трансформації Михайло Федоров прокоментував ситуацію.
За його словами, в ніч проти 3 серпня команда оновила сертифікати безпеки, що може бути причиною проблеми. Федоров заявив, що це планове оновлення, яке потрібно для захисту даних користувачів.
"Ми регулярно оновлюємо SSL-сертифікати. Це частина нашої роботи над тим, щоб "Дія" залишалася не тільки зручною, а й максимально безпечною", — написав Федоров.
Користувачам рекомендують оновити застосунок через App Store або Play Market. Після цього "Дія" має працювати стабільно.
На випадок, якщо додаток тимчасово не працює, людям радять мати під рукою паперові документи.
Незабаром український застосунок навчиться відповідати на голосові запити. Михайло Федоров заявив, що команда Мінцифри вже готується до запуску бета-тестування нової версії застосунку, в якій буде інтегрують штучний інтелект. Його головне завдання — зробити отримання державних послуг ще простішим і швидшим.
ШІ в "Дії" дозволятиме не лише ставити питання голосом — наприклад, як знайти ЦНАП або які документи потрібні для виїзду за кордон. Користувач також зможе сказати, що йому потрібна певна довідка, і система автоматично її сформує й надішле.
Новий підхід також має значно полегшити доступ до складних послуг, як-от "єВідновлення". Наприклад, якщо користувач повідомляє про пошкоджене житло, штучний інтелект одразу запропонує надіслати фото, сформує заяву та передасть її на розгляд комісії — без додаткових дій з боку людини.
До слова, застосунок "Дія" вже здобув міжнародне визнання — раніше він увійшов до списку найкращих винаходів світу за версією журналу Time завдяки новаторській функції онлайн-одруження.