У чоловіка під приводом перевипуску SIM-карти Київстар списали понад 75 тисяч гривень з кредитки: ПриватБанк через суд вимагає повернути борг

Клієнт неодноразово звертався до банку, надавав витяг з ЄРДР, просив припинити нарахування відсотків за договорами та вжити заходів щодо повернення на його рахунок коштів, списаних в результаті неналежних переказів

Київстар
ПриватБанк вимагає клієнта повернути заборгованість за кредитним договором

ПриватБанк вимагає чоловіка повернути заборгованість за кредитним договором в розмірі 45 676 гривень. Він говорить, що шахраї під виглядом перевипуску його SIM-карти мобільного оператора Київстар таємно викрали кошти з кредитки - 75 881 гривні. Однак фінустанова нараховувала йому відсотки.

Як йдеться у рішенні Тернівського районного суду Кривого Рогу, чоловік розповів, що невстановлена особа шляхом перевипуску його SIM-карти мобільного оператора Київстар шляхом вільного доступу з його банківського рахунку ПриватБанк таємно викрала кошти та оформила кредитні договори у відповідних установах. Оскільки SIM-карта не працювала, він поновив її у відділенні Київстар, заблокував кредитку ПриватБанк та звернувся до фінустанови із заявою з питання шахрайської операції. У відповіді, йому стало відомо що загальна сума неналежних переказів та несанкціонованого зняття готівки за рахунком склала 75 881 гривні. 

Клієнт неодноразово звертався до банку, надавав витяг з ЄРДР, просив припинити нарахування відсотків за договорами та вжити заходів щодо повернення на його рахунок коштів, списаних в результаті неналежних переказів. Проте ПриватБанк відповіді не надав, заходів щодо відновлення залишку коштів на його рахунку не вжив. Він вказав, що сам факт оформлення банківської кредитної картки на його ім'я ще не означає укладення кредитного договору. Крім того, фінустанова не надала конкретних умов та правил банківських послуг, в анкеті-заяві відсутня домовленість сторін по сплаті відсотків, тому чоловік просить відмовити в задоволенні позову.

У ПриватБанку вказали, що на дзвінок клієнта банку операторка уточнювала чи є потреба в блокуванні фінансового номера телефону та картки до перевипуску, на що той повідомив, що не потребує, оскільки хоче потім розблокувати картки по дзвінку з номера без перевипуску. В результаті чого чоловік змінив статус картки та розблокував з фінансового номера, відмовився змінювати пін-код.

"Посилання чоловіка на несанкціоновані перекази та зняття готівки за його картковим рахунком в розмірі 75 881 гривні не знаходять своє підтвердження матеріалами справи, оскільки з розрахунку заборгованості вбачається, що було здійснено грошовий переказ в розмірі 49 тисяч гривень, а потім було поповнення карткового рахунку на суму 3 266 гривень, 4,90 гривень та 100 гривень, що свідчить про користування ним отриманими коштами. Тим паче клієнт не надав доказів, які б підтверджували, що він звертався до суду з позовом про захист прав споживача та стягнення коштів для захисту свого порушеного права як споживача банківських послуг", - зазначили у суді. 

ПриватБанк вимагає стягнути з чоловіка заборгованість за кредитним договором в розмірі 45 676 гривень та понесені витрати по оплаті судового збору в сумі 2 684 гривень. Він нібито не виконує умови договору.

Рішення суду

Позов ПриватБанку задовольнили. З чоловіка на користь фінустанови стягнуть заборгованість за кредитним договором в розмірі 45 676 гривень. 

"Чоловік взятих на себе зобов'язань з повернення кредиту не виконав, тому суд вважає необхідним позов задовольнити і стягнути з нього на користь АТ КБ "ПриватБанк" заборгованість за кредитним договором в розмірі 45 676 гривень", - наголосили у суді.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube