У документах зазначено, що задня кришка телефону та межі і кути корпусу містять мікроцарапини
Чоловік придбав телефон у магазині Київстар, який згодом перестав вмикатись. На покупку він витратив 5 999 гривень. Продавець відмовив в проведенні гарантійного ремонту через тріщину на дисплейному модулі, тож йому довелося звертатися до суду.
Як наголошується у рішенні Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області, чоловік придбав у магазині Київстар телефон марки "Samsung" M315F ZKV (Black) 128 GB за 5 999 гривень, що підтверджується чеком. Згодом він залишив товар на ремонт, оскільки в період гарантійного терміну продукція втратила якість, а саме спочатку відмовив сенсор, після чого взагалі телефон перестав вмикатись.
Продавець відмовив чоловіку в проведенні гарантійного ремонту через тріщину на дисплейному модулі. У документах зазначено, що задня кришка виробу та межі і кути корпусу містять мікроцарапини. Інших пошкоджень на телефоні немає.
Суд задовольнив позов чоловіка. З ТОВ "СВП ПЛЮС" магазину "Kyivstar" на його користь стягнуть 5 999 гривень в замін купленого мобільного телефону марки "Samsung" M315F ZKV (Black) 128 GB.
"Оскільки, позивач придбав товар з істотним недоліком, який виник з вини виробника товару (продавця) та він звернувся до відповідача з вимогою про ремонт товару, в якому йому відмовили, то суд вважає дану відмову порушенням та підстави для задоволення позову", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.