У абонентки перестав працювати мобільний зв'язок, а Київстар порадив придбати нову SIM-карту або телефон

У Київстар відреагували на допис жінки

Київстар
Київстар не зміг допомогти абонентці, у якої перестав працювати нормально мобільний зв'язок

У жінки перестав працювати належним чином мобільний зв'язок. У Київстар їй порадили придбати нову SIM-карту або телефон. Вона вимагає від оператора компенсацію за період ненадання послуг. Про свою історію абонентка написала на Facebook-сторінці.

За словами жінки, мобільний зв'язок перестав працювати з 26 липня. Вона зверталась до технічної підтримки Київстар, але це не дало бажаних результатів. 

"Шановна служба підтримки Київстар, звертаюся до вас із серйозною скаргою щодо якості обслуговування та зв’язку. Мій мобільний зв’язок не працює належним чином з 26 липня 2025 року. Протягом цього часу я не маю повноцінного доступу до мережі, що суттєво ускладнює мою роботу та життя. Я зверталася до технічної підтримки: 29 липня — звернення було зафіксоване, але не опрацьоване в обіцяний термін (до 30 липня), 30 липня — нове звернення, дата вирішення вказана як 4 серпня, що є неприйнятним з огляду на тривалість проблеми. Особливо обурює відповідь представника Київстар, який запропонував придбати нову SIM-карту за власний кошт або телефон. Складається враження, що наступною порадою буде — змінити оператора. На жаль, жодної відповіді чи реального розв'язання проблеми я досі не отримала. Всі мої спроби самостійно вирішити ситуацію або отримати допомогу залишилися безрезультатними. Прошу надати пояснення щодо причин затримки в обробці звернень, терміново розв'язати проблему зі зв’язком, надати компенсацію за період ненадання послуг. Сподіваюся на оперативну реакцію та відповідальне ставлення до клієнтів", - скаржиться жінка. 

Реакція оператора на допис жінки 

У Київстар відреагували на допис жінки. Її попросили описати свою ситуацію в приватні повідомлення.

"Просимо вибачення за завдані незручності. Опишіть, будь ласка, свою ситуацію нам в приватні повідомлення, перевіримо в якому стані ваші заявки", - заявили у Київстар. 

Що робити, якщо погана якість зв'язку?

Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку, повідомте деталі за номером 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж. Під час звернення зазначте наступну інформацію:

  • Номер телефону, з яким виникли труднощі.
  • Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв'язком.
  • Де саме спостерігаються проблеми: лише в приміщенні чи в приміщенні та на вулиці? Якість зв'язку багато в чому залежить від особливості конструкції будинків. Зокрема – від матеріалу перекриттів і стін.
  • Як давно відбулося погіршення роботи послуг у вашому населеному пункті?
  • Зазначте рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас та інших абонентів: високий, середній, низький або покриття відсутнє/змінюється. Та яка технологія покриття відображається, коли виникають труднощі: 3G, 4G(LTE), 2G(EDGE).
  • Докладно – про зауваження, які виникають у вас при користуванні послугами зв'язку. Наприклад, якщо покриття мережі присутнє, то в чому проявляється погана якість: обрив дзвінка, якість передачі мови, чи повторюється ситуація при виклику з інших номерів тощо.
  • Як впливає на якість зв'язку перестановка вашої SIM-карти в інший мобільний телефон?
  • Чи спостерігається подібна проблема в населеному пункті у ваших знайомих або сусідів.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити