У Київстар відреагували на допис жінки
У жінки перестав працювати належним чином мобільний зв'язок. У Київстар їй порадили придбати нову SIM-карту або телефон. Вона вимагає від оператора компенсацію за період ненадання послуг. Про свою історію абонентка написала на Facebook-сторінці.
За словами жінки, мобільний зв'язок перестав працювати з 26 липня. Вона зверталась до технічної підтримки Київстар, але це не дало бажаних результатів.
"Шановна служба підтримки Київстар, звертаюся до вас із серйозною скаргою щодо якості обслуговування та зв’язку. Мій мобільний зв’язок не працює належним чином з 26 липня 2025 року. Протягом цього часу я не маю повноцінного доступу до мережі, що суттєво ускладнює мою роботу та життя. Я зверталася до технічної підтримки: 29 липня — звернення було зафіксоване, але не опрацьоване в обіцяний термін (до 30 липня), 30 липня — нове звернення, дата вирішення вказана як 4 серпня, що є неприйнятним з огляду на тривалість проблеми. Особливо обурює відповідь представника Київстар, який запропонував придбати нову SIM-карту за власний кошт або телефон. Складається враження, що наступною порадою буде — змінити оператора. На жаль, жодної відповіді чи реального розв'язання проблеми я досі не отримала. Всі мої спроби самостійно вирішити ситуацію або отримати допомогу залишилися безрезультатними. Прошу надати пояснення щодо причин затримки в обробці звернень, терміново розв'язати проблему зі зв’язком, надати компенсацію за період ненадання послуг. Сподіваюся на оперативну реакцію та відповідальне ставлення до клієнтів", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на допис жінки. Її попросили описати свою ситуацію в приватні повідомлення.
"Просимо вибачення за завдані незручності. Опишіть, будь ласка, свою ситуацію нам в приватні повідомлення, перевіримо в якому стані ваші заявки", - заявили у Київстар.
Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку, повідомте деталі за номером 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж. Під час звернення зазначте наступну інформацію: