Для жінки номер Київстар є надзвичайно важливим, тому вона хоче, щоб він працював
Жінка вирішила перейти на eSIM, але додаток Мій Київстар злетів на останній операції. Їй не надійшов на електронну пошту лист з QR-кодом для підключення eSIM. За її словами, години спілкування з менеджерами, подання звернень через сайт оператора, відправлення підписаних цифровим підписом заявок не допомогли у вирішенні ситуації. Про свою історію вона написала 30 липня на Facebook-сторінці.
Вона вказує, що номер Київстар для неї надзвичайно важливий. Абонентка хоче, щоб він працював.
"В середині червня при переході з фізичної SIM на eSIM додаток Мій Київстар злетів на останній операції та написав мені наступне: "Щось пішло не так, але ми встигли відправити вам лист електронною поштою з QR-кодом для підключення eSIM". Після цього у мене з Київстаром все пішло не так, бо лист так і не прийшов, а години спілкування з менеджерами, подання звернень через сайт, відправлення підписаних цифровим підписом заявок ні до чого не призвели. Тут або системна проблема компанії у спілкуванні з клієнтами або ж та сама помилка у внутрішніх процесах, які не дозволяють менеджерам виконати свої функції. Черговий консультант мене просто "відправив" і відключився від спілкування. Для мене номер Київстар надзвичайно важливий. Я хочу, щоб він працював. Допоможіть знайти людину всередині компанії, якій не начхати на бажання їх клієнта залишатися на зв'язку. Мені потрібен інсайдер в компанії Київстар, який зможе допомогти відновити мій український зв'язок", - зазначила жінка.
У коментарях до її допису чоловік зазначив, у 2022 році фахівець в салоні Київстар помилково закрив його мобільну карту телефона. Для фізичного відновлення карти, тобто відкриття нової карти з тим самим номером просили сказати 3-4 останні номери на які були дзвінки та IMEI телефону, на якому був видалений номер, при цьому фізична присутність самого цього телефону не обов’язкова.
"Так, це фізичне відновлення карти, а далі переслати поштою і заново спробувати перейти на електронну", - вказав чоловік.
У Київстар відреагували на ситуацію жінки. Там вказують, що якщо по її першому зверненню, після рекомендацій оператора застосунок сам не запропонував продовжити активацію SIM, зараз це вже неможливо.
"Якщо по її першому зверненню, після рекомендацій оператора застосунок сам не запропонував продовжити активацію SIM, зараз це вже неможливо", - заявили у Київстар.
Якщо ви випадково видалили eSIM зі свого телефона, ви можете повторно встановити його на той самий пристрій за наявності збереженого QR-коду. Якщо у вас є доступ до додатка Мій Київстар, можете замовити новий QR-код у своєму профілі. Якщо QR-коду немає: абоненти передплати можуть відновити номер за стандартною процедурою. Контрактні абоненти можуть написати в живий чат.