"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
У кліпі на пісню «Можливо, колись» я хотів передати не лише історію завершення стосунків, а й внутрішній пошук, який починається після цього. У відео я постаю таким, яким мене, можливо, ще не бачили: щирим, вразливим, емоційним.
Ціни повинні бути прив'язані до курсу національної валюти
Антимонопольний комітет зобов'язав туроператорів вказувати рекламні ціни в гривнях. Також ціни можуть бути вказані в іншій валюті, але з обов'язковою прив'язкою до курсу НБУ або щоденного курсу міжбанку.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пост глави Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Олексія Хмельницького у Facebook.
На думку чиновника, реклама турів «в доларах» вводить клієнтів в оману через непрозорі правила визначення туроператорами «власного курсу валют». Тому було прийнято рекомендації, згідно з якими реклама турів повинна містити чесні ціни. В іншому випадку оператори будуть платити штрафи.
«Проблема некоректних цін на тур стосується багатьох. Ви берете відкладені на відпочинок 800 доларів і поспішайте придбати тур в офісі туроператора. Оплата, звичайно, в гривнях. Ви змінюєте долари на гривню і віддаєте їх веселій співробітниці. І тут виявляється, що у туроператора є свій власний курс валют, який не збігається ні з одним офіційним курсом в Україні. І ваш довгоочікуваний відпочинок вже стоїть на 80 доларів США більше. Знайома ситуація?" - написав Хмельницький.
Він переконаний, що навіть тих туристів, які до подібного стану справ давно звикли через велику кількості переміщень світом, це все ж дуже обурює. Адже втрати на курсовій різниці в середньому становлять тисячу гривень за поїздку, а ситуація не змінювалася роками.
Зверніть увагу на різницю в термінах:
туроператори - великі туристичні компанії, які не працюють з туристами безпосередньо, лише через турагентства. Саме туроператор підписує контракти з авіакомпаніями і готелями, домовляється про співпрацю з приймаючою стороною.
турагентства - дрібніші учасники туристичної сфери, що працюють з туристами. Завдання турагента - виявити потреби і побажання туриста, підібрати тур / готель / курорт з урахуванням всіх побажань, розповісти туристу про особливості відпочинку і зміст екскурсій, прийняти оплату, виписати договір, оплатити тур, видати документи, повідомляти туристу про всі зміни, пов'язаних з часом вильоту інше.
Саме туроператори, а не турагентства встановлюють свій внутрішній комерційний курс валют, кожен день його змінюють і публікують на своєму офіційному сайті.