Історія цієї пісні — доволі трагічна й сумна. Вона була написана ще давно, і це фіт із моїм товаришем, який, на жаль, два тижні тому пішов із життя. На жаль, він не встиг почути фінальну версію пісні.
Ціни повинні бути прив'язані до курсу національної валюти
Антимонопольний комітет зобов'язав туроператорів вказувати рекламні ціни в гривнях. Також ціни можуть бути вказані в іншій валюті, але з обов'язковою прив'язкою до курсу НБУ або щоденного курсу міжбанку.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пост глави Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Олексія Хмельницького у Facebook.
На думку чиновника, реклама турів «в доларах» вводить клієнтів в оману через непрозорі правила визначення туроператорами «власного курсу валют». Тому було прийнято рекомендації, згідно з якими реклама турів повинна містити чесні ціни. В іншому випадку оператори будуть платити штрафи.
«Проблема некоректних цін на тур стосується багатьох. Ви берете відкладені на відпочинок 800 доларів і поспішайте придбати тур в офісі туроператора. Оплата, звичайно, в гривнях. Ви змінюєте долари на гривню і віддаєте їх веселій співробітниці. І тут виявляється, що у туроператора є свій власний курс валют, який не збігається ні з одним офіційним курсом в Україні. І ваш довгоочікуваний відпочинок вже стоїть на 80 доларів США більше. Знайома ситуація?" - написав Хмельницький.
Він переконаний, що навіть тих туристів, які до подібного стану справ давно звикли через велику кількості переміщень світом, це все ж дуже обурює. Адже втрати на курсовій різниці в середньому становлять тисячу гривень за поїздку, а ситуація не змінювалася роками.
Зверніть увагу на різницю в термінах:
туроператори - великі туристичні компанії, які не працюють з туристами безпосередньо, лише через турагентства. Саме туроператор підписує контракти з авіакомпаніями і готелями, домовляється про співпрацю з приймаючою стороною.
турагентства - дрібніші учасники туристичної сфери, що працюють з туристами. Завдання турагента - виявити потреби і побажання туриста, підібрати тур / готель / курорт з урахуванням всіх побажань, розповісти туристу про особливості відпочинку і зміст екскурсій, прийняти оплату, виписати договір, оплатити тур, видати документи, повідомляти туристу про всі зміни, пов'язаних з часом вильоту інше.
Саме туроператори, а не турагентства встановлюють свій внутрішній комерційний курс валют, кожен день його змінюють і публікують на своєму офіційному сайті.