Телефонні шахраї стають дедалі винахідливішими, тому треба ставати уважнішими
Клієнтів ПриватБанку попереджають про телефонних шахраїв. Вони часто телефонують у незручний момент, говорять упевнено й переконливо, а також прикидаються представниками різних служб. Про це повідомили у пресслужбі банку.
Шахраї можуть представлятися працівником ПриватБанку, Пенсійного фонду, фіскальної служби, поліції, комунальних служб, мобільного оператора або покупцем вашого товару. Вони просять реквізити карток, кодові слова, зняти ліміти з картки, паролі з банкінгу, переказати кошти з якоюсь метою.
Якщо представляються співробітниками банку, то кажіть, що перетелефонуєте на офіційний номер банку. Припиніть розмову, якщо:
Раніше ми писали, що ПриватБанк від початку червня 2025 року, дзвінки клієнтської підтримки та бізнес комунікації від ПриватБанку для роздрібних клієнтів по всій Україні робиться з короткого сервісного номера контактного центру банку 3700. Таке нововведення допоможе ефективніше протидіяти шахрайським схемам у сфері фінансових послуг та підвищить довіру клієнтів до комунікації з банком.
Сервісні дзвінки від ПриватБанку за номером 3700 отримуватимуть клієнти, які знаходяться на території України та чиї фінансові номери зареєстровані в українських мобільних операторів: Київстар, Водафон, Лайфселл. Короткий номер 3700 є основним сервісним телефонним номером ПриватБанку для комунікацій з клієнтами, але за потреби, комунікації можуть здійснюватися і з інших номерів. Для безпеки клієнта, приналежність номера до банку можна перевірити за посиланням (додаток Приват-24 - Меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону»).
Для корпоративних клієнтів формат бізнес комунікації залишиться незмінним - дзвінки надходитимуть від персональних менеджерів. Також ПриватБанк вчергове звертає увагу клієнтів, що банк ніколи не дзвонить клієнтам у месенджерах Telegram, Viber та інших. Якщо вам подзвонили у месенджер та представились працівником банку - ймовірно це шахраї.