Стало відомо, на які жертви українці підуть заради перемоги над Путіним - опитування

Читать на русском

Українське суспільство ладне більше платити податків та економити використання електроенергії, гарячої води та інтернету, щоб перемогти у війні з Росією

Читать на русском
Українці готові економити на комунальних послугах заради перемоги над Росією
В Україні сформувався надійний тил цивільних, які так само готові допомагати у війні проти Росії

Українське суспільство ладне більше платити податків та економити використання електроенергії, гарячої води та інтернету, щоб перемогти у війні з Росією

Українці визначилися з можливими діями, які б могли зробити, аби пришвидшити перемогу над диктатором РФ Володимиром Путіним, який розв'язав загарбницьку війну проти України. Опитування дослідницької соціологічної групи "Рейтинг" виявило, що більшість респондентів ладні економити на комунальних послугах (41% опитуваних). Також українці ладні платити більше податків із зарплати (35%).

Результати останнього опитування, проведеного серед українців, розкрили інші цікаві тенденції у відношенні до можливих дій для перемоги над російським президентом Путіним. Запитуючи про те, на які дії чи жертви українці були б готові піти, якщо це безпосередньо допоможе в перемозі над Путіним, респонденти розділилися наступним чином:

  • Економія та скорочення використання комунальних послуг: за цією опцією виразили підтримку 41% респондентів, які готові зменшити свої витрати на електроенергію, газ, гарячу воду та інтернет.

  • Сплата більшої кількості податків із зарплати: 35% респондентів висловили готовність сплачувати більше податків, як спосіб підтримки українську оборону.

  • Особиста мобілізація до ЗСУ або мобілізація близьких: за цією опцією виразили готовність 21% респондентів, визначивши це як можливий внесок у зусилля на фронті.

  • Продовження воєнного стану: 10% респондентів підтримали ідею продовження воєнного стану як спосіб боротьби з агресією Росії.

  • Пожертви та фінансова підтримка Збройних сил України: тільки 2% респондентів обрали цю опцію. Відповідь показує меншу популярність серед обраних.

Результати опитування
Результати опитування

Крім того, 11% респондентів вибрали "Нічого" як свою відповідь, вказуючи на відсутність готовності до конкретних дій або жертв у цьому контексті. Загалом, результати опитування надали важливий інсайт у відношенні суспільства до можливих зусиль для забезпечення національної безпеки та перемоги над зовнішнім ворогом.

Стосовно цього опитування, його проводили спеціалісти соціологічної групи "Рейтинг" від імені Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту з 17 по 21 лютого 2024 року по всій території України (крім окупованих територій Криму і Донбасу). Метод опитування, використаний у роботі, – Computer Assisted Telephone Interviews (CATI) – телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера на основі випадкової вибірки мобільних номерів.

Всього було опитано близько 2 000 жителів України віком від 18 років і старше. Вибірка не включала українців, які зараз не перебувають в Україні. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95 не перевищує 2,2%. Дослідження фінансувалося Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Які ще опитування серед українців проводилися

Значна частина українців вірить у антинаукові концепції та практики. Зокрема, в астрологію, таро або екстрасенсів (як мінімум в щось одне) вірять 43% громадян. При цьому 56% в подібні речі все ж не вірять.

Також більшість українців хотіла б побачити на майбутніх виборах в Україні нові політичні партії. За це виступають 51% респондентів. З одного боку, результати дослідження явно демонструють попит на "свіжу кров", тож за ідеєю старі політичні фігури мають бути відкинуті. Однак насправді все не так просто, як у коментарі Інформатору розповів політолог Володимир Фесенко.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.