“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Китай не побоюється західних санкцій
Китайці продовжують купувати російську нафту, підтримуючи таки чином економіку рф. За рік після впровадження країнами G7 заборони на надання суднових та страхових послуг російським танкерам, китайські компанії щонайменше чотири рази порушили підсанкційний список.
Про це пише Reuters.
"Ліміт цін G7, запроваджений у грудні, дозволяє країнам за межами Європейського Союзу імпортувати морську російську нафту, але він забороняє судноплавним, страховим і перестраховим компаніям обробляти вантажі російської сирої нафти, якщо вона не продається за ціною нижче 60 доларів", — йдеться в повідомленні.
Після того як G7 встановило обмеження цін на нафту, Москва шукає судна для експорту цієї ж таки нафти. Поки найбільшу нішу на ринку нафти все ж займає Китай, який нині залишається найбільшим у світі імпортер нафти. Їй росія продає нафту за зниженою ціню, оскільки багато західних покупців звертаються до інших постачальників.
Як пише видання Bloomberg, саме європейські санкції проти купівлі й транспортування російської нафти спонукали росію транспортувати більше сирої нафти власними танкерами. Штати та союзники України намагалися перекрити енергетичні надходження Москви, щоб обмежити її здатність фінансувати війну в Україні, саме тому минулого року росія швидко перенаправила експорт з Європи до Азії.
Однак від цього Кремль невигоді. Оскільки довші рейси, знижки та рекордно високі фрахтові ставки — зменшили прибуток путіна. А ось використання супертанкерів на азіатських маршрутах може скоротити витрати на доставку.
Нагадаємо, Європейський Союз заборонив майже весь імпорт морської нафти з Росії з 5 грудня, а також зафіксував ціну за барель вантажу — $60. Із того часу європейські танкери взяли близько 30% вантажів, що виходять із ключових західних нафтових портів Росії, що приблизно вдвічі менше, ніж раніше. Натомість частка перевезень на російських суднах зросла до 35% проти 22% раніше.
Також читайте, що відбувається з цінами на паливо та які прогнози дають експерти.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber