Також є AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів)
У "Дії" вже працюють внутрішні інструменти штучного інтелекту. Зокрема, ШІ-консультант обробляє половину запитів у застосунку. А асистент з ШІ активно допомагає операторам.
Про це глава Мінцифри Михайло Федоров розповів у колонці на Vector. Він акцентував, що провадження ШІ свідчить не про заміну людей, а про підсилення команди.
"AI уже змінює очікування людей. Ми звикаємо до миттєвих і розумних сервісів — саме такими мають бути державні послуги. Сьогодні Дія виходить на новий рівень — ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди", - зазначив Федоров.
За його словами, наразі вже у застосунку працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки. Зокрема, це:
"Продовжуємо будувати найзручнішу цифрову державу та впроваджувати інноваційні сервіси", - додав глава Мінцифри.
Міністерство цифрової трансформації України розпочало розробку української великої мовної моделі. Вона буде навчатися на унікальному масиві українських даних, щоб краще розуміти український контекст. А першу версію моделі штучного інтелекту планують представити до кінця 2025 року.
Зазначається, що вона стане доступною для державних установ, університетів, науковців, громадських організацій та бізнесу. Про це повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
"Національна мовна модель - це фундамент для нових AI-продуктів усередині країни, стартапів, інвестицій і зростання економіки України", - написав він.
Також незабаром у "Дії" можна буде користуватися голосовими запитами. Це анонсував віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової інформації Михайло Федоров. Крім того, генерація документів на запит користувача здійснюватиметься за допомогою штучного інтелекту.