Щоб фахівці ДТЕК розрахували обсяг електроенергії, який ви реально спожили за місяць, вони мають отримати ваші покази лічильника впродовж останніх двох днів поточного місяця і перших трьох днів нового
Чи знімаєте ви помешкання, чи здаєте його в оренду — вчасно передавати покази лічильника важливо для обох сторін. Робити це потрібно в останні два дні поточного місяця і перші три дні нового. Тоді ви уникнете некоректних нарахувань і відповідно неочікуваних сум за світло у платіжках. Про це 30 червня повідомили в ДТЕК Дніпровські електромережі.
“Щоб фахівці ДТЕК розрахували обсяг електроенергії, який ви реально спожили за місяць, вони мають отримати ваші покази лічильника впродовж останніх двох днів поточного місяця і перших трьох днів нового. Якщо передати покази пізніше, то законодавство зобов’язує нас розраховувати дані за середньодобовим споживанням аналогічного періоду минулого року”, - йдеться в повідомленні.
Тому щоб завжди сплачувати лише за реально спожиту електроенергію, передавати покази вчасно потрібно щомісяця. Наприклад, ваше помешкання було порожнім або використовувалося нерегулярно, і за наданими вами показами споживання було мінімальним. Коли в житло заселяються нові мешканці й використання електроенергії зростає, але актуальні покази лічильника не передаються — виникає «відставання» від фактичного споживання. Після фіксації реальних даних наша система зробить перерахунок, а постачальник сформує великий одноразовий рахунок. І якщо його не сплатити, це призведе до заборгованості за світло і ризику відключення. Щоб цього уникнути, передавайте покази лічильника щомісяця та вчасно — навіть якщо квартира здається в оренду або тимчасово не використовується.
Найшвидше це зробити через чат-бот:
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
Як раніше повідомляв Інформатор, ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.