Щоб не було прикрих сюрпризів у платіжках: ДТЕК звернувся до тих, хто здає чи орендує житло

Щоб фахівці ДТЕК розрахували обсяг електроенергії, який ви реально спожили за місяць, вони мають отримати ваші покази лічильника впродовж останніх двох днів поточного місяця і перших трьох днів нового

Передача показів лічильника онлайн Фото: ДТЕК
Передача показів лічильника онлайн Фото: ДТЕК

Чи знімаєте ви помешкання, чи здаєте його в оренду — вчасно передавати покази лічильника важливо для обох сторін. Робити це потрібно в останні два дні поточного місяця і перші три дні нового. Тоді ви уникнете некоректних нарахувань і відповідно неочікуваних сум за світло у платіжках. Про це 30 червня повідомили в ДТЕК Дніпровські електромережі.

“Щоб фахівці ДТЕК розрахували обсяг електроенергії, який ви реально спожили за місяць, вони мають отримати ваші покази лічильника впродовж останніх двох днів поточного місяця і перших трьох днів нового. Якщо передати покази пізніше, то законодавство зобов’язує нас розраховувати дані за середньодобовим споживанням аналогічного періоду минулого року”, - йдеться в повідомленні.

Тому щоб завжди сплачувати лише за реально спожиту електроенергію, передавати покази вчасно потрібно щомісяця. Наприклад, ваше помешкання було порожнім або використовувалося нерегулярно, і за наданими вами показами споживання було мінімальним. Коли в житло заселяються нові мешканці й використання електроенергії зростає, але актуальні покази лічильника не передаються — виникає «відставання» від фактичного споживання. Після фіксації реальних даних наша система зробить перерахунок, а постачальник сформує великий одноразовий рахунок. І якщо його не сплатити, це призведе до заборгованості за світло і ризику відключення. Щоб цього уникнути, передавайте покази лічильника щомісяця та вчасно — навіть якщо квартира здається в оренду або тимчасово не використовується.

Найшвидше це зробити через чат-бот:

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

Як раніше повідомляв Інформатор, ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube