ДТЕК Дніпровські електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору. Про це 25 червня повідомили в ДТЕК.
Сервіс "Що, як і чому? " – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Дніпровські електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання. Для цього слідуйте простим крокам:
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
Раніше Інформатор повідомляв, що для забезпечення точного обліку електроенергії фахівцям ДТЕК час від часу потрібно відвідувати своїх клієнтів, в оселях яких розташовані лічильники. Під час таких візитів працівники можуть провести контрольне зняття показів, замінити старий лічильник на новий «розумний». У компанії підготували порадник, як розпізнати на вашому порозі представника енергокомпанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.