Що, як і чому: чат-бот ДТЕК у Viber та Telegram цілодобово дає відповіді

ДТЕК Дніпровські електромережі запустив новий сервіс

Чат-бот ДТЕК у Viber і Telegram Фото: Інформатор
Чат-бот ДТЕК у Viber і Telegram Фото: Інформатор

ДТЕК Дніпровські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору. Про це 25 червня повідомили в ДТЕК.

Сервіс "Що, як і чому? " – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Дніпровські електромережі.

У новому сервісі можна дізнатися про те:

  • як і коли передавати покази лічильника;
  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
  • інші практичні поради.

Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання. Для цього слідуйте простим крокам:

  1. У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Дніпровські електромережі».
  2. Підпишіться, поділившись номером телефону.
  3. Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Дніпровські електромережі).
  4. Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” – і отримуйте відповіді миттєво.

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,1 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

Раніше Інформатор повідомляв, що для забезпечення точного обліку електроенергії фахівцям ДТЕК час від часу потрібно відвідувати своїх клієнтів, в оселях яких розташовані лічильники. Під час таких візитів працівники можуть провести контрольне зняття показів, замінити старий лічильник на новий «розумний». У компанії підготували порадник, як розпізнати на вашому порозі представника енергокомпанії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube