Що робити, якщо лічильник пішов на друге коло, пояснили у ДТЕК

У ДТЕК вказують, що коли лічильник переходить на друге коло, система іноді не розпізнає такі показники

ДТЕК
Клієнт ДТЕК не може передати коректні показники, бо лічильник пішов на друге коло

Чоловік користується лічильником старого типу і нещодавно були показники 9999, але лічильник пішов на друге коло. На сайті компанії не приймає показники. Відповідний коментар клієнт залишив 18 вересня під публікацією ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Він є власником лічильника старого типу з чотирма основними знаками. Пристрій пішов на друге коло, тому клієнту ДТЕК не вдається передати коректні показники 

"Вітаю, питання - лічильник старого типу, де основних знаків 4, нещодавно були показники 9999 і лічильник пішов на друге коло. На сайті не приймає показники, наприклад 0035, пише, що такого не може бути. А показники типу 10035 приймає, але в мене показники 0035. Що робити і що подавати на сайті?", - цікавиться чоловік. 

Реакція ДТЕК 

У ДТЕК відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що якщо система все ж не приймає коректні дані, можна надіслати лист із фото лічильника (щоб були чітко видні всі цифри, номер лічильника та пломбу), зазначивши при цьому ідентифікаційні дані (особовий рахунок, адресу, ПІБ) та дату зчитування на електронну пошту, яку система вказує при помилці введення показників.

"Коли лічильник переходить на друге коло, система іноді не розпізнає такі показники. На жаль, це особливість її роботи. Щоб надалі ви могли подавати показники без проблем, потрібно, щоб поточні дані були один раз внесені фахівцем. Ми можемо це зробити - просто надішліть нам у приватні повідомлення ваш особовий рахунок, ПІБ власника, показники та дату зчитування", - заявили у ДТЕК.

Що робити, якщо надали неправильні показники лічильника

Якщо ви передавали у чат-бот ДТЕК показники і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні показники – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми. У випадку, коли надіслані вами показники є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних. На фото мають бути чітко видно:

  • показники лічильника,
  • серійний номер,
  • зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).

Щоб перевірити, чи показники вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати показники» й оберіть адресу об'єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показниками. Передавайте коректні показники лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити