У ДТЕК відреагували на коментар жінки
У жінки в оселі три дні постійно вмикається і вимикається світло, бо "стрибає" напруга. Вона не може нормально користуватися технікою. Відповідний коментар клієнтка залишила 30 вересня під публікацією ДТЕК Київські електромережі.
Клієнтка ДТЕК незадоволена якістю енергопостачання. Адже в її оселі світло вмикається і вимикається кожні 15 хвилини.
"Три дні кожні 15 хвилин вмикається і вимикається світло, бо стрибає напруга, ви можете зробити нормально, щоб було життя. Я не можу увімкнути бойлер, пральну машинку, нічого", - скаржиться жінка.
У ДТЕК відреагували на коментар жінки. Їй радять звернутися до електрика, який має зробити заміри в загальній щитовій з навантаженням та без навантаження.
"Ми розуміємо, наскільки складно, коли напруга постійно «стрибає» і неможливо нормально користуватися технікою. Щоб з’ясувати причину коливань, радимо звернутися до електрика вашої житлової організації, аби він перевірив, чи рівномірно розподілена напруга у будинку. Це допоможе швидше виявити проблему та знайти рішення. Електрик має зробити заміри в загальній щитовій з навантаженням та без навантаження. Тільки після подачі заявки буде направлена аварійна бригада для перевірки обладнання до будинку", - пояснили у ДТЕК.
З 1 липня 2025 року вся країна перейшла на новий стандарт напруги 230 В. Таке рішення ухвалив державний регулятор НКРЕКП. Понад 3 роки енергосистема працює синхронно з європейською, і зміна стандарту — це наступний крок для переходу до єдиних технічних стандартів з ЄС. Зміна, яку побачать українські споживачі, це нове допустиме відхилення напруги – від 207 В до 253 В (±10 % до 230 В). Через це радять врахувати нові параметри при налаштуванні реле напруги у вашій оселі, якщо ви його використовуєте. Проте техніка вже давно розрахована на роботу саме в такому діапазоні. Якщо ви бачите, що напруга постійно падає нижче 207 В або підіймається вище 253 В, ви можете подати заявку щодо перевірки якості напруги до ДТЕК. Для цього в чат-боті Viber і Telegram у меню, у розділі «Можливі відключення» оберіть «Проблеми з якістю електроенергії».