В Укрпошті відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік не зміг забрати посилку за іншу особу на Укрпошті, бо це нереально. Він також скаржиться на роботу додатка поштового оператора, який не завжди працює. Відповідний коментар клієнт залишив 20 липня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, забрати посилку на Укрпошті за іншу людину не можливо. Він навів приклад інших поштових операторів, де така функція працює в додатку.
"Як там у вас на стінах написано "Щасливі години разом", але без уточнення, що це щасливі години в черзі. Забрати посилку за іншу людину взагалі нереально. Хоча у всіх це просто функція в додатку. Про додаток я взагалі мовчу. Щоб створити посилку треба вгадати час, коли він буде працювати. Роздрукувати створену можливо лише в оператора, який все одно все перевіряє. І на це йде стільки ж часу як на створення нової", - скаржиться чоловік.
В Укрпошті відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що обмеження щодо вручення посилок третім особам встановлені для безпеки – щоб відправлення не потрапило до сторонніх осіб і було вручено саме адресату або уповноваженій ним людині.
"Незабаром анонсуємо запуск оновленого застосунку, слідкуйте, будь ласка, за новинами. Обмеження щодо вручення посилок третім особам встановлені для безпеки – щоб відправлення не потрапило до сторонніх осіб і було вручено саме адресату або уповноваженій ним людині. Щодо черг – будемо вдячні, якщо надасте нам індекс відділення та опишіть детальніше ситуацію нам у приватні повідомлення", - заявили в Укрпошті.
На сайті Укрпошти вказано, що адресат може за довіреністю уповноважити іншу особу отримати адресоване йому поштове відправлення або поштовий переказ. Довіреність оформлюється в установленому законодавством порядку. Відправлення «Укрпошта Стандарт» і «Укрпошта Експрес» з оголошеною цінністю до 300 гривень, а також відправлення «Укрпошта Документи» може отримати член сім’ї адресата, якщо пред’явить документ, що посвідчує родинний зв’язок.