Шахраї викрали з кредитки 49 808 гривень, а ПриватБанк продовжує нараховувати відсотки - що вирішив суд

У ПриватБанку вказують, що вказані кошти до проведення транзакцій не належали клієнтці, вони є кредитними і не підлягають до стягнення з банку

Кредит
Жінка через шахраїв втратила з кредитки ПриватБанку кошти у розмірі 49 808 гривень, а їй продовжують нараховувати відсотки

У жінки з кредитної картки шахраї викрали кошти у розмірі 49 808 гривень. ПриватБанк продовжує їй нараховувати відсотки. Про це йдеться у рішенні Яготинського районного суду Київської області, опублікованому 24 вересня 2025 року. 

19 липня 2023 року жінка у соціальній мережі Facebook перейшла за посиланням, внаслідок чого на карті збільшено кредитний ліміт з подальшим його частковим використанням та зняттям готівки. Вона звернулася до ПриватБанку, де повідомили, що по її карті збільшено кредитний ліміт на 50 тисяч гривень, частину коштів знято, а частиною коштів здійснено розрахунок у магазинах, а також видано нову карту. 26 липня 2023 року громадянка подала заяву до поліції про вчинення кримінального правопорушення, вказаний факт підтверджується витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженні від 27.07.2023 року. Банк продовжує нараховувати відсотки за кредитними коштами.

07.02.2024 року ПриватБанк надав відклик на позовну заяву, з котрого вбачається, що у своєму позові жінка посилається на те, що 21 серпня 2023 року з кредитної картки без її відома відбулось несанкціоноване зняття та використання на покупку товарів кредитних коштів на суму 49 808 гривень. Вказані кошти до проведення транзакцій їй не належали, виявляються кредитними коштами, а тому не можуть підлягати до стягнення з власника коштів, власником коштів в такому випадку виявляється особа на рахунок якої і було перераховано суми. А в разі шахрайських дії, потерпілою стороною та особою, яка має право для стягнення вказаних коштів, виявляється банк.  

Що вирішив суд?

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона надала інформацію невідомим особам щодо її номера телефону та ПІН-код картки.

"Як вбачається з пояснень позивачки вона 19 липня 2023 року у соціальній мережі Facebook перейшла за посиланням, внаслідок чого на карті збільшено кредитний ліміт з подальшим його частковим використанням та зняттям готівки. Вказані дії проведено після надання позивачкою інформації невідомим особам щодо її номера телефону та ПІН-код картки. Позивачкою у виконання вимог ст. 81 ЦПК України не додано доказів, що вона не надавала інформації щодо номера свого телефону та ПІН-код картки стороннім особам. З матеріалів справи вбачається, що відразу після виявлення списання коштів, звернулася до АТ КБ "ПриватБанк" та правоохоронних органів з приводу вчинення неустановленими особами шахрайських дій, внаслідок яких з її банківського рахунку були зняті кошти. Також згідно з долученим до матеріалів справи аудіозапису вбачається, що громадянка зверталася на гарячу лінію 3700, яка свідчить про те, що позивачкою було надано інформацію щодо передачі пін-коду картки та конфіденційної інформації третім особам відбулась за безпосередньої участі позивачки. Так, з огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази порушення банком прав позивачки. Враховуючи викладене, а також беручи до уваги те що обставини, на які посилається позивачка, як на підставу позовних вимог, зокрема, щодо несправедливості умов кредитних договорів, порушення відповідачем вимог Закону України «Про захист прав споживачів» відносно неї, не знайшли свого підтвердження в ході розгляду судом справи, суд вважає позов необґрунтованим, безпідставним та недоведеним, у зв'язку з чим в його задоволенні слід відмовити", - наголосив суд.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити