Шахраї шлють шкідливі листи нібито від фінмоніторингу ПриватБанку - як розпізнати

У ПриватБанку вказують, що вони не мають жодного відношення до даного листа

ПриватБанк
Чоловіку на електронну пошту отримав шкідливий лист від відділу фінмоніторингу ПриватБанку

Чоловік отримав на електронну пошту шкідливий лист від нібито відділу фінансового моніторингу ПриватБанку. В ньому йдеться про ознайомлення з реквізитами платника, а також прохання надати документи. Про свою історію він написав 4 червня на своїй Facebook-сторінці.

За його словами, лист від нібито ПриватБанку надійшов на електронну пошту. Він закликає не натискати нічого в ньому. 

"Від імені нібито Приват банку розсилається лист (насправді там вірус з усіма наслідками): «Відділ Фінансового Моніторингу – ПриватБанк» Ні в якому разі не натискайте кнопки у листі і у вкладеному PDF документі", - вказав чоловік. 

Як розпізнати фейковий лист від ПриватБанку

На електронну скриньку клієнтів ПриватБанку надходять листи від нібито відділу фінансового моніторингу. В них просять ознайомитися з реквізитами платника та надати документи. 

"В межах ініціювання платіжного доручення, ініційованого клієнтом нашого банку, було зафіксовано призупинення проходження коштів на користь отримувача на стороні банку-відправника. Причиною призупинення є необхідність проведення додаткової перевірки у рамках процедур фінансового моніторингу. У зв'язку з цим просимо ознайомитися з реквізитами платника та надати документи, перелік яких додається для завершення розгляду та подальшої обробки платіжного доручення", - вказується у фейковому листі від ПриватБанку

ПриватБанк 1

Реакція ПриватБанку 

У ПриватБанку відреагували на повідомлення чоловіка. Там вказують, що вони не мають жодного відношення до даного листа, фахівці не відправляли дане сповіщення.

"ПриватБанк немає жодного відношення до даного листа, наші фахівці не відправляли дане сповіщення. Будь ласка, не переходьте за посиланнями, що надходять не з офіційної пошти ПриватБанку та не надавайте жодних даних в цілях безпеки", - заявили у ПриватБанку. 

Як клієнтам ПриватБанку вберегтись від загроз

Подати заявку на шахрайство можна самостійно за допомогою Приват-24 для бізнесу, в розділі "Комунікації"→ "Подати на шахрайство". Ключові правила інформаційної безпеки:

  • Не зберігайте електронні підписи та паролі на персональних комп’ютерах, у браузерах чи інших програмах.
  • Підписуйте платежі кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – SmartID.
  • Перевіряйте інформацію на офіційних сайтах, звертайтесь до підтримки банку у верифіковані канали комунікацій.
  • Не завантажуйте файли від невідомих адресатів та не переходьте за підозрілими посиланнями.
  • Встановіть антивірус та підтримуйте його оновленим. 
  • Використовуйте двоетапну перевірку для входу до пошти та банківських застосунків.
  • Забороніть або обмежте можливість віддаленої заміни SIM-карти в мобільного оператора. Станьте персоніфікованим абонентом, зареєструвавши свій номер в оператора.
  • Не використовуйте однакові паролі на різних платформах.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube