“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Додаткова гілка підземки призначена виключно для службового використання
Пасажирам київського метрополітену відомі три лінії - червона, синя та зелена. Але існує ще й четверта секретна гілка, про яку мало хто знає. Це - трикілометровий тунель, призначений для службового використання.
Фото службової лінії метро оприлюднили на Facebook-сторінці "Спрага": у Києві цікаво". Багато хто припускає, що існує певна секретна лінія метрополітену для транспортування уряду у разі лиха (від ядерного вибуху до вибуху народного гніву), проте це неправда. Щодня метро перевозить мільйони пасажирів, і для того, щоб ця колосальна транспортна система працювала нормально, довелося побудувати додаткову гілку підземки, що призначена виключно для службового використання.
Лінія називається ССГ - службова сполучна гілка. Цей комплекс технічних тунелів використовується для перегонки складів між трьома лініями метро. ССГ з'єднує станції метро "Кловська", "Хрещатик" та "Майдан Незалежності", доступ туди - обмежений.
По службовій гілці ще пересуваються технічні, господарські потяги, які виконують різноманітні роботи у тунелях. Майдан став центральною точкою цієї лінії тому, що будували її якраз під час появи синьої, Оболонсько-Теремківської гілки, яка була другою після червоної. Тобто переїзд спроєктували одразу, у 1970-ті роки. Потім додали й шлях до зеленої, найновішої на цей час гілки київського метрополітену.
За даними Київської міської державної адміністрації, у ніч проти 29 травня під час ракетної атаки росії зафіксували рекорд киян, які спустились у метро для захисту від ворога. Повідомляється, що одномоментно у метрополітені Києва перебували 9 тисяч городян, з яких понад 1,1 тисячі це - дітки. Така кількість була найбільшою за травень. У КМДА також повідомили, що у денну пору цей показник колосально збільшується: аж до 41 тисячі киян.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.