У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Люди не задоволені тим, що оператор збільшив кількість інтернету та підвищив вартість послуг
Попри те, що мобільний інтернет Київстар користується популярністю, трапляються неприємні ситуації, про які клієнти мережі не можуть мовчати. Цього разу обурення викликали тарифи, які раптово змінилися.
Під одним з дописів на сторінці Facebook, схвильовані користувачі зазначають, що компанія самотужки змінює тарифи, та збільшує плату за послугу, яку не в змозі використати українці.
"Київстар також став нахабніти - самостійно змінює наші тарифи, не запитуючи, чи згодні ми користуватися більшою кількістю інтернету. А може мені вистачає того, що є? Хто вас, нахаб, просить це робити? От хто захоче, тому й підвищуйте, надавайте більше інтернету. Мені вистачає той, що є. Не будьте такими нахабними, і люди до вас потягнуться", - написала користувачка Олена Косенко.
Водночас звертають увагу компанії на те, що люди змушені змінювати оператора, та переходити на інших, вказуючи, що тарифи просто непідйомні для пенсіонерів та людей з невисокими зарплатами.
"Через Ваші дорогі тарифи ви просто самі заставляєте людей переходити до іншого оператора, в якого менша плата за послуги, або людина просто перестає поповнювати рахунок телефону, бо ще потрібно мати такі гроші, щоб його поповнити!!!! В кого мала пенсія чи зарплата просто не вистачить грошей на поповнення таких дорогих тарифів" - зазначив користувач Alex Alex.
А користувачка Ірина Аніщенко скаржиться, що оператор просто нав'язує нові, більш високі ціни.
Поки компанія "Київстар" знижує швидкість мобільного Інтернету, українці перерахували недоліки контракту, який оператор масово пропонує громадянам. Люди пишуть про дорогі дзвінки та навіть витік персональних даних.
Саме такі коментарі можна зустріти під дописом компанії, у якому перераховують переваги контрактної форми співпраці. Зокрема компанія спробувала розвіяти міф про "витік" даних українців і наголосила, що персональні дані громадян захищені надійно, адже, усі дії із sim-картою та номером абонента може здійснювати лише їх власник і за умови пред'явлення документа, який підтверджує особу.
Нагадаємо, в українських соціальних мережах почали все частіше з’являтись відгуки та скарги обурених клієнтів мобільного оператора Київстар. Виявляється, абоненти помітили, що оператор обмежує швидкість мобільного Інтернету.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.