“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
До середини серпня румунські порти можуть збільшити перевалку українського зерна. При тому, що за весь 2022 рік вони перевантажили 8,6 млн тонн українського зерна
Під час повномасштабної війни в Україні румунський порт Констанца став найбільшим альтернативним судноплавним маршрутом. На нього припала майже третина експорту українського зерна.
Про це повідомляє агентство Reuters із посиланням на заяву глави бізнес-асоціації порту. Зазначається, що Констанца зможе приймати більше українського зерня до серпня.
За шість місяців 2023 року компанія перевантажила 15,25 млн метричних тонн зерна, що на 24,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. 7,5 млн тонн із цього обсягу припадає на українські зерна. Відомо, що за весь 2022 рік румунські портові оператори перевантажили 8,6 млн тонн українського зерна.
Транзитний тиск на порт зростатиме, адже він експортує зернові з Румунії, Угорщини та Сербії. Жнива у Румунії починаються пізніше, а фермери не бажають продавати зернові за низькими цінами. Тому потужності порту для українського зерна будуть доступні ще до середини серпня.
Крім того, менеджер портового оператора Comvex Віорел Панайт, розповів, що для прискорення перевалки зерна портові оператори використовують цифрову систему для скорочення часу, необхідного для обробки митних заяв із 48 годин до 30 хвилин. За його словами, Україна збільшила пропускну спроможність у дунайських портах Рені та Ізмаїл. Також ведуться переговори з операторами залізничних вагонів щодо нової системи навантаження на українсько-румунському кордоні Вадул-Сірет-Дорнешті.
Води Румунії та Болгарії можуть використати замість акваторії Чорного моря для перевезення продовольства в рамках "зернової угоди". Про це розповідав посол України в Туреччині Василь Боднар.
"Ми так само маємо можливості залучати кораблі і компанії. З нашої точки зору, це можна реалізувати навіть не використовуючи цей маршрут, який вже був погоджений, а через територіальні води Румунії і Болгарії. Це також можливий варіант, щоб мінімізувати ризики, які створила росія", - сказав Боднар.
Попри дії рф, експорт української агропродукції продовжується як суходолом – автомобільним та залізничним транспортом. Крім того, річковим транспортом, зокрема, через Дунай.
Раніше ми писали, що блокування "зернової угоди" може обвалити курс гривні. Крім того, путін поскаржився президенту ПАР на "зернову угоду".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.