“Всюди, де вони росіяни заходили на наші території, вони знищували школи та церкви. Росіяни вбили 50 священнослужителів тільки за те, що вони “повинні” були служити патріарху Кірілу та їхній церкві, а священник служить людям та Богу”
"Зеленський і Україна хотіли б укласти (мирну) угоду і зупинити божевілля... Необхідно негайно припинити вогонь і почати переговори"
Для активного бізнесу період не найкращий: адже планета дії Марс 6 грудня повернула до ретроградного руху
Ця композиція спрямована на те, щоби дати заряд позитиву і віри в те що, незважаючи на теперішні скрутні реалії, в результаті все неодмінно буде добре. Основний меседж пісні в тому що навіть якщо здається, що усі зусилля марні і ти не бачиш змін на краще, в жодному випадку не можна опускати руки і здаватись!
Йдеться про зміну виду обслуговування повітряного руху
В Україні маленькі аеропорти переведуть з диспетчерського на польотно-інформаційне обслуговування. На безпеку польотів і графік польотів це не вплине.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на avianews.com .
Аеродромне диспетчерське обслуговування польотів в аеропорті здійснює такий підрозділ Украероруху як аеродромна диспетчерська вишка (TWR).
Диспетчерське обслуговування впроваджується для вирішення таких завдань як:
Авіадиспетчери контролюють:
Очевидно, що дотримання безпечних інтервалів потрібно в разі, коли кількість ПС перевищує два, а коли на аеродромі виконується один рейс на добу, потреби в такому обслуговуванні просто немає.
Тоді доречний польотно-інформаційний вид обслуговування, що не передбачає такої інтенсивної участі диспетчерів в польотах. На виконання тих чи інших рейсів, як і на безпеку польотів, вид обслуговування не впливає.
Отже, в сумі, основною причиною відсутності потреби в диспетчерському обслуговуванні є низька кількість польотів в аеропорті.
Плата за аеронавігаційне обслуговування незначної кількості рейсів не покриває витрат на функціонування підрозділу Украероруху в аеропорті з низькою інтенсивністю польотів.
Все обладнання, яке задіяне для диспетчерського обслуговування, використовується в повному обсязі. Такий управлінський крок, дозволяє зберегти обладнання і персонал, оптимізувавши ресурси так, щоб забезпечити якісне і безпечне обслуговування повітряного руху на аеродромі з низькою інтенсивністю польотів.
Зарубіжний досвід свідчить, що країни Європи успішно використовують надання AFIS на регіональних аеродромах. Наприклад, в Данії працює 18 аеродромів AFIS, у Франції - 59, Норвегії - 35, Швеції - 19, Великобританії - 30.
В Україні такий вид обслуговування вже впроваджений. Так, з 2012 року на дев'яти аеродромах України з низькою інтенсивністю польотів був впроваджений AFIS замість аеродромного диспетчерського обслуговування (за наказом Державної авіаційної служби України). Серед них - "Бердянськ", "Житомир (Озерне)", "Херсон", "Тернопіль", "Хмельницький", "Черкаси".
Раніше Інформатор повідомляв, що МАУ скасувала 10 міжнародних маршрутів до кінця серпня.