«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Йдеться про зміну виду обслуговування повітряного руху
В Україні маленькі аеропорти переведуть з диспетчерського на польотно-інформаційне обслуговування. На безпеку польотів і графік польотів це не вплине.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на avianews.com .
Аеродромне диспетчерське обслуговування польотів в аеропорті здійснює такий підрозділ Украероруху як аеродромна диспетчерська вишка (TWR).
Диспетчерське обслуговування впроваджується для вирішення таких завдань як:
Авіадиспетчери контролюють:
Очевидно, що дотримання безпечних інтервалів потрібно в разі, коли кількість ПС перевищує два, а коли на аеродромі виконується один рейс на добу, потреби в такому обслуговуванні просто немає.
Тоді доречний польотно-інформаційний вид обслуговування, що не передбачає такої інтенсивної участі диспетчерів в польотах. На виконання тих чи інших рейсів, як і на безпеку польотів, вид обслуговування не впливає.
Отже, в сумі, основною причиною відсутності потреби в диспетчерському обслуговуванні є низька кількість польотів в аеропорті.
Плата за аеронавігаційне обслуговування незначної кількості рейсів не покриває витрат на функціонування підрозділу Украероруху в аеропорті з низькою інтенсивністю польотів.
Все обладнання, яке задіяне для диспетчерського обслуговування, використовується в повному обсязі. Такий управлінський крок, дозволяє зберегти обладнання і персонал, оптимізувавши ресурси так, щоб забезпечити якісне і безпечне обслуговування повітряного руху на аеродромі з низькою інтенсивністю польотів.
Зарубіжний досвід свідчить, що країни Європи успішно використовують надання AFIS на регіональних аеродромах. Наприклад, в Данії працює 18 аеродромів AFIS, у Франції - 59, Норвегії - 35, Швеції - 19, Великобританії - 30.
В Україні такий вид обслуговування вже впроваджений. Так, з 2012 року на дев'яти аеродромах України з низькою інтенсивністю польотів був впроваджений AFIS замість аеродромного диспетчерського обслуговування (за наказом Державної авіаційної служби України). Серед них - "Бердянськ", "Житомир (Озерне)", "Херсон", "Тернопіль", "Хмельницький", "Черкаси".
Раніше Інформатор повідомляв, що МАУ скасувала 10 міжнародних маршрутів до кінця серпня.