ПриватБанк звинуватили у рекламному терорі - як відмовитися від набридливих сповіщень

У ПриватБанку відреагували на скаргу жінки

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку отримує рекламні сповіщення декілька разів на день

Жінка незадоволена кількістю рекламних сповіщень, які вона отримує на телефон. Вона вимагає від ПриватБанку перегляду рекламної політики. Відповідний коментар клієнтка залишила 12 лютого під публікацією компанії.

 За словами жінки, ПриватБанк набрид своїм сповіщенням. Вона просить зупинити рекламний терор. 

"Шановний ПриватБанк, перегляньте, будь ласка, вашу насильницьку рекламну політику. Кількість і якість спамних пуш-сповіщень вже переходить усі межі. Отримала пропозицію взяти участь в Atlas Festival. Ви серйозно? Міста в диму і полум'ї, щоночі сон в укритті, а зранку - погнали тусити на фестиваль! Ви адекватні взагалі? Та й в цілому - по 2-3 рекламних сповіщення щодня. Зупиніть рекламний терор. Ваші клієнти платять вам за користування вашими послугами у повному об'ємі, поясніть маркетологам що це вже "преміум" версія додатка і рекламу потрібно інтегрувати якось по-іншому", - скаржиться жінка.

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки 

У ПриватБанку відреагували на скаргу жінки. Їй подякували за відгук.

"Ми обов'язково передамо колегам і все перевіримо та пропрацюємо", - заявили у ПриватБанку. 

Як клієнтам ПриватБанку відмовитися від рекламних повідомлень

Ви завжди можете відписатися від рекламних повідомлень. Для цього скористайтеся нашими підказками нижче.

Рекламні дзвінки, SMS та повідомлення у Приват-24

Відписатися від рекламних повідомлень банку можна, звернувшись:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону);
  • у чат «Допомога Онлайн» на сайті банку чи в додатку Приват-24;
  • до відділення банку;
  • до співробітника під час вхідного дзвінка з пропозицією від банку.

Ви можете налаштувати отримання рекламних повідомлень у зручні для вас канали зв’язку з банком. Також можете відмовитися від рекламних дзвінків, SMS, повідомлень у Viber, застосунок Приват-24 та інші застосунки ПриватБанку. Відписатися від отримання листів можна за зверненням або самостійно в будь-якому е-mail від ПриватБанку.

Повідомлення на електронну пошту

Відписатися від отримання листів можна самостійно в будь-якому е-mail-повідомленні від ПриватБанку. Посилання на відписку міститься в нижній частині листа: Відписка від листів за конкретним типом повідомлень встановлюється на електронну адресу, за якою оформлено відписку без кінцевого терміну.

Повідомлення у Viber в чаті PrivatBankPromo

Відписатися від отримання повідомлень у чаті Viber можна самостійно на вашому пристрої. Вимкнути отримання повідомлень можна, змінивши положення перемикача «Отримувати повідомлення» в налаштуваннях чату.

Повідомлення RCS у чаті PrivatBankPromo на пристроях Android

Відмовитися від отримання повідомлень, що надходять у чат PrivatBankPromo додатку «Повідомлення» на платформі Android, можна самостійно в налаштуваннях вашого пристрою згідно з Довідкою:

Як заблокувати повідомлення компанії чи поскаржитися на них

Якщо ви більше не хочете отримувати від компанії повідомлення, заблокуйте її.

  1. Відкрийте додаток «Повідомлення».
  2. Відкрийте чат із компанією, яку хочете заблокувати.
  3. Натисніть значок додаткових опцій «Більше», а потім – «Інформація й параметри».
  4. Виберіть «Параметри» і скористайтеся «Заблокувати [назва компанії]».
  5. Виберіть один із наведених варіантів: позначити як спам - установіть цей прапорець, щоб повідомити Google про спам або некоректну поведінку з боку компанії. У результаті компанію буде заблоковано; заблокувати. Підтвердьте, що ви хочете заблокувати компанію.

Підказка. Коли ви заблокуєте компанію, чат із нею переміститься в папку «Спам і заблоковані». Щоб переглянути повідомлення компаній, які ви заблокували, натисніть значок «Більше» і потім – «Спам і заблоковані».

Як відновити підписку на повідомлення

Щоб відновити підписку на повідомлення, потрібно звернутися:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону);
  • у чат «Допомога Онлайн»;
  • до відділення банку.

Зауважте, що відновлення надсилання рекламних листів відбудеться за всіма раніше встановленими відписками за вашою електронною адресою.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube