Державний ПриватБанк хоче з'ясувати, наскільки лояльні у нього клієнти, що вони думають про роботу банку та що можна покращити
Державний ПриватБанк підписав угоди на розробку опитування клієнтів банку та його проведення. На це виділять 2,95 млн грн. Клієнтам телефонуватимуть, а вони розкажуть, що думають про ПриватБанк та чого їм не вистачає. Хто отримає гроші за ці послуги - читайте у матеріалі.
За першою угодою за 872,7 тис. грн буде розроблено концепцію та методологію дослідження оцінки рівня задоволеності за 5-бальною шкалою В2С клієнтів (звичайних користувачів) ПриватБанку та оцінки рівня лояльності та задоволеності В2В клієнтів (бізнесу, що користується послугами ПриватБанку) та банків конкурентів. Дослідження дозволить оцінити поточний клієнтський досвід цільових аудиторій, проаналізувати вплив на лояльність клієнтів, виявити слабкі місця та напрямки для поліпшень. Також дослідження дозволить з'ясувати, наскільки клієнти задоволені банками, окремими продуктами та засобами комунікації. Отримані дані у подальшому врахують при розробці стратегії клієнтського досвіду компанії.
Будуть опитувати телефоном чоловіків та жінок у віці 18-60 років, які є активними клієнтами банку, не працюють у банківській сфері / PR / маркетингу. Також опитають активних ФОПів, мікробізнес з оборотом до 30 млн грн/рік, малий бізнес з оборотом від 30 млн грн/рік. Потім потрібно буде підготувати аналітику цих даних.
Розробить концепцію ТОВ "МЗ Хаб". Згідно з даними аналітичної системи YouControl, цю компанію заснували у 2020 році у Києві Юлія Масієнко (вона директор компанії) та Катерина Загривенко. В їх активі вже є дослідження для ПриватБанку, COMFY, Uklon, Rabota.ua, ПУМБ, Ощадбанку, Нафтогазу України, Socar, Multiplex, "Ласунка", Vodafone, Metro та інших бізнесів. За 2023 рік дослідницька компанія заробила 13,29 млн грн - значно більше, ніж у попередні.
А от проводити це дослідження буде за 2 млн 80 тис. 757 грн буде ТОВ "Консюмер Бізнес Ресерч". По телефону вони опитають 1600 клієнтів банку. Також потрібно опитати тих клієнтів ПриватБанку, хто користується послугами А-Банку, ПУМБ, Райффайзен Банком - по 200 людей. А ще слід опитати 1600 ФОПів, 1600 представників мікро/малого бізнесу з оборотом до 30 млн грн/рік та 400 представників малого бізнесу з оборотом понад 30 млн грн/рік. Їхні відповіді записуватимуться на аудіо. За одне інтерв'ю компанія-підрядник отримає від 229 грн (звичайні клієнти) до 632 грн (малий бізнес з оборотом понад 30 млн грн). Вноситимуть масив даних у статистичну програму SPSS. А от обробляти результати буде компанія, яка розробила це опитування. Все це буде проведено до 10 листопада 2025 року.
ТОВ "Консюмер Бізнес Ресерч" (ТОВ "Сі Бі Ар") заснували у 2019 році у Києві. Директор - Ольга Віхляєва. Власники: колишній очільник дослідницької компанії GFK Ukraine (1999-2020) Олександр Федоришин (50%), Ольга Віхляєва (25%), Лідія Кулиба, Тетяна Ситник (по 12,5%). Про діяльність співвласників докладніша інформація є на офіційному сайті CBR. У державному секторі компанія здебільшого співпрацює по дослідженнях з ПриватБанком, є досвід роботи з НБУ, Укрпоштою, Укргазвидобуванням та Чернівціобленерго. За 2023 рік ТОВ "Сі Бі Ар" отримала дохід у 38 млн 533,3 тис. грн - майже стільки ж у 2022 та 2021 роках.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.