Клієнтка неодноразово зверталася до банку з проханням повернути безпідставно зняті кошти з її рахунку, проте АТ КБ «ПриватБанк» в повідомленнях їй повідомив про відмову
Жінка втратила з картки 18 698 гривень, які зняли у банкоматі без її дозволу. ПриватБанк відмовляється повертати кошти. Про це йдеться у рішенні Дарницького районного суду Києва, опублікованому 11 грудня 2023 року.
11.06.2023 року жінці надійшло повідомлення про несанкціоноване втручання в її картковий рахунок «Універсальний». Картковий рахунок був заблокований АТ КБ «ПриватБанк». 12.06.2023 року вона звернулася до банку, де їй вказали на необхідність заміни поточної кредитної картки «Універсальна» на нову картку за цими ж кредитними умовами, з метою захисту від несанкціонованих втручань. При цьому працівниця банку наполягала на укладенні страхового договору з метою майнового захисту, який буде діяти відразу, після першої сплати вартості договору. Громадянка погодилася на ці пропозиції, отримала нову картку, уклала страховий договір. 13.06.2023 року сплатила першу частину вартості договору.
15.06.2023 року жінці на телефон надійшло повідомлення, що у місті Рівному в банкоматі о 17:30 на вул. Гагаріна, 67 зняті кошти у розмірі 18 698 гривень (з урахуванням відсотків за зняття). Потім ці кошти повернули на її рахунок. Цього ж дня відбулося зняття цієї ж суми коштів з карткового рахунку. Вона звернулася до банку, з метою відшкодування страхової виплати, проте АТ КБ «ПриватБанк» повідомив, що страхове відшкодування не виплачується за страховим договором, оскільки відповідно до умов договору (п. 6.5) страховий випадок стався протягом перших 7 днів, з дня набрання чинності цим договором. Тобто страховим договором відшкодування не охоплюється. Клієнтка неодноразово зверталася до банку з проханням повернути безпідставно зняті кошти з її рахунку, проте АТ КБ «ПриватБанк» в повідомленнях їй повідомив про відмову у поверненні цих коштів.
"15.06.2023 року за картковим рахунком було здійснено ряд операцій. Операції було вчинено за допомогою картки, яка була додана до сервісу Google Pay. Картка була додана 15.06.2023 року, відповідне повідомлення про активацію було надіслано на e-mail", - заявили у ПриватБанку.
Суд частково задовольнив позов. Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» зобов'язали повернути їй кошти в розмірі 18 698 гривень, шляхом відновлення їх на банківському/картковому рахунку.
"АТ КБ «ПриватБанк» не підтвердив належними і допустимими доказами обставин, які б безспірно доводили, що позивачка, як користувач платіжної картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла у доступі до відомостей за платіжною карткою, його особового рахунку, акаунту чи додатку Приват-24, незаконному використанню номера платіжної карти, CVV коду та терміну дії та іншу інформацію, яка дала змогу ініціювати платіжну операцію. Надані відповідачем витяг з умов та правил надання банківських послуг АТ КБ «ПриватБанк» не підписані нею, а тому їх не можна вважати складовою частиною укладеного між сторонами договору. З огляду на викладене та, беручи до уваги обставини того, що кошти були зняти з рахунків позивача в банкоматі за ініціативою не встановлених осіб, внаслідок недозволеної платіжної операції, а відповідачем АТ КБ «ПриватБанк» не було вчинено жодних дій, спрямованих на встановлення фактичних обставин зняття коштів з її карткового рахунка, суд погоджується з обґрунтованістю заявлених вимог про порушення банком прав позивача, однак вважає, що оскільки вона погасила кредитну заборгованість, яка становила 17 997 гривень, ефективним способом захисту буде зобов'язання банку повернути на рахунок кошти у загальному розмірі 18 698 гривень користуючись з власних коштів. Таким чином, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ґрунтуються на законі, а наслідком їх вирішення є ухвалення рішення про часткове їх задоволення", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.