ПриватБанк відмовляє клієнтам у проведенні платежів під час оплати - як діяти

Клієнти ПриватБанку можуть отримати відмову за платежем, якщо торгова точка (або сайт), де проводилась платіжна операція – ризикова

ПриватБанк
У ПриватБанку пояснили, як розблокувати проведення платежів

Клієнти ПриватБанку під час оплати можуть отримати відмову за платежем. Для його розблокування потрібно виконати декілька простих кроків. Про це йдеться на сайті фінустанови. 

За наявною в банку інформацією, торгова точка (або сайт), де проводилась платіжна операція – ризикова. У разі таких транзакцій додаткове підтвердження з боку клієнта відсутнє.

"ПриватБанк піклується про збереження коштів на рахунках клієнтів, тому платежі в подібних точках зупиняються, поки клієнт не підтвердить, що свідомо робить операцію", - кажуть у фінустанові. 

Як розблокувати проведення таких платежів?

Якщо ви впевнені в надійності торгових точок або сайтів, на яких здійснюєте операції, заповніть поле телефону для розблокування. Воно доступне на сайті фінустанови за посиланням

ПриватБанк 1
Для розблокування платежу на сайті ПриватБанку введіть свій фінансовий номер

Після опрацювання заявки проведіть повторно платіж. Більшість торгових точок не ризикові або проводиться додаткове підтвердження платежу клієнтом (наприклад, за допомогою тимчасового пароля). Тому більшість операцій проводяться без додаткових перевірок і затримок.

Запитання про операції в закордонних ризикових торгівельних точках

  • Чому я отримав цей лист? За вашою карткою в закордонному POS-терміналі здійснювалася небезпечна операція без вводу ПІН-коду. За наявною в банку інформацією, торгова точка, де виконувалася платіжна операція, може бути ризиковою.
  • Чому транзакція ризикова? Операції без вводу ПІН-коду в ризикових закордонних точках часто здійснюються шахраями за підробними або викраденими картками. Торгова точка знаходиться поза зоною впливу чинного законодавства України, тому шанси повернути кошти значно зменшуються, оскільки судовий процес необхідно буде проводити в країні розташування компанії.
  • Як уникнути відмов надалі? Для уникнення відмов здійснюйте розрахунки безконтактно або за допомогою чипа з обов'язковим підтвердженням ПІН-коду.

Варто додати, що банк ухвалює рішення про ризикованість сайту на підставі кількості скарг про шахрайство від інших клієнтів, які постраждали під час проведення подібних платежів. Провівши оплату на ризиковому сайті, ви можете не отримати оплаченого товару чи послуги. Банк не може вплинути на такі сайти й допомогти повернути кошти.

Автоплатежі у Приват-24

  • Крок 1. Ви створюєте автоплатіж у Приват-24 (меню «Сервіси» → «Автоплатежі»).
  • Крок 2. У зазначену дату банк автоматично списує кошти.
  • Крок 3. Ви отримуєте повідомлення про здійснення автоплатежу. Автоплатежі можна використовувати для оплати комуналки, поповнення мобільного, переказів на картки різних банків.

Автоплатежі доступні тільки в гривні. Якщо на момент проведення автоплатежу на картці буде недостатньо коштів, вам надійде повідомлення про те, що платіж не вдалося списати. Друга спроба списання відбудеться через три дні. Якщо і вона буде неуспішною, то через 5 днів відбудеться ще одна. Подбайте про те, щоб на картці були кошти для списання.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube