Клієнти ПриватБанку можуть отримати відмову за платежем, якщо торгова точка (або сайт), де проводилась платіжна операція – ризикова
Клієнти ПриватБанку під час оплати можуть отримати відмову за платежем. Для його розблокування потрібно виконати декілька простих кроків. Про це йдеться на сайті фінустанови.
За наявною в банку інформацією, торгова точка (або сайт), де проводилась платіжна операція – ризикова. У разі таких транзакцій додаткове підтвердження з боку клієнта відсутнє.
"ПриватБанк піклується про збереження коштів на рахунках клієнтів, тому платежі в подібних точках зупиняються, поки клієнт не підтвердить, що свідомо робить операцію", - кажуть у фінустанові.
Якщо ви впевнені в надійності торгових точок або сайтів, на яких здійснюєте операції, заповніть поле телефону для розблокування. Воно доступне на сайті фінустанови за посиланням.
Після опрацювання заявки проведіть повторно платіж. Більшість торгових точок не ризикові або проводиться додаткове підтвердження платежу клієнтом (наприклад, за допомогою тимчасового пароля). Тому більшість операцій проводяться без додаткових перевірок і затримок.
Варто додати, що банк ухвалює рішення про ризикованість сайту на підставі кількості скарг про шахрайство від інших клієнтів, які постраждали під час проведення подібних платежів. Провівши оплату на ризиковому сайті, ви можете не отримати оплаченого товару чи послуги. Банк не може вплинути на такі сайти й допомогти повернути кошти.
Автоплатежі доступні тільки в гривні. Якщо на момент проведення автоплатежу на картці буде недостатньо коштів, вам надійде повідомлення про те, що платіж не вдалося списати. Друга спроба списання відбудеться через три дні. Якщо і вона буде неуспішною, то через 5 днів відбудеться ще одна. Подбайте про те, щоб на картці були кошти для списання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.