ПриватБанк не надав інформації стосовно наявності коштів на рахунку клієнта
Чоловік просив ПриватБанк надати виписку по рахунку, адже з нього зникли всі кошти у розмірі 41 576 гривень. Однак фінустанова відмовляє клієнту. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 15 жовтня 2024 року.
22 квітня 2022 року чоловік з усним проханням звернувся до працівників ПриватБанку надати виписку по його рахунку, однак отримав відмову. 8 липня 2022 року він подав відповідачу письмову скаргу, в якій повідомив, що з його рахунку зникли всі кошти та вимагав повідомити про те, що станом на 28 квітня 2022 року на його рахунку перебували кошти. Натомість фінустанова не надала інформацію стосовно наявності коштів на рахунку.
Суд з'ясував, що чоловік є клієнтом акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк». Згідно з копією рішення Печерського районного суду Києва від 08.04.2024 року у справі № 757/8964/24-ц, доданої до матеріалів, встановлено, що 05.01.2017 року він уклав з АТ «КБ «Приват Банк» договір про вклад «Депозит Плюс» строковий на 12 місяців з правом поповнення та із щомісячною виплатою процентів по вкладу за ставкою 18% річних. При цьому згідно з умовами додаткової угоди до договору окремі суми нарахованих процентів по вкладу в розмірі 2% річних щомісячно зараховувались на окремий бонусний банківський рахунок «Бонус Плюс». Громадянин вказує, що у квітні 2022 на бонусному рахунку було 41 576 гривень, однак ніяких доказів щодо підтвердження вказаних слів не надав. Після 30.04.2022 року всі кошти з бонусного рахунку в сумі 41 576 гривень за невідомих обставин зникли.
Позов чоловіка задовольнили. Суд визнав право клієнта отримати від акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» письмову інформацію про наявність коштів на його рахунку станом на 28.04.2022 року.
"Клієнт має право отримувати виписки про стан поточного рахунку і проведені за поточним рахунком операції. Банк зобов'язаний розглядати заяви (повідомлення) клієнта щодо використання платіжного інструменту, помилкових, неналежних, не акцептованих платіжних операцій, ініційованих з використанням такого платіжного інструменту, надавати клієнту можливість одержувати інформацію про хід розгляду заяви (повідомлення) і повідомляти в письмовій формі про результати розгляду заяви (повідомлення) у строк, визначений законом для розгляду звернень (скарг) громадян. Строк розгляду звернень від громадян регулюється Законом «Про звернення громадян» і становить не більше ніж один місяць від дня надходження до банку. Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний строк для його розгляду, про що повідомляють особу, яка подала звернення. При цьому загальний строк розв'язання питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. Зважаючи на викладене, суд приходить висновку, що позивач, як клієнт банку, власник рахунку, споживач послуг, має право на отримання інформації щодо стану рахунку", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.