ПриватБанк доставляє картки українцям за кордоном в 12 країнах Європи: як замовити

Клієнти банку відтепер можуть отримати банківську картку з доставкою у 12 країнах Європи

Українці за кордоном
Українцям у Великобританії доставлятимуть картки ПриватБанку

ПриватБанк відкрив замовлення міжнародної доставки платіжних карток клієнтам до Великобританії. Таким чином українці відтепер можуть отримати банківську картку з доставкою у 12 країнах Європи. Про це 3 квітня повідомив речник фінустанови Олег Серга.

За його словами, до кінця квітня 2024 року доставка карток всім клієнтам, які перевипустили діючу платіжну картку чи відкрили нову цифрову картку через "Приват 24" та замовили доставку картки, буде безкоштовною.

"ПриватБанк доставляє картки своїм клієнтам у Великобританію. Клієнти банку відтепер можуть отримати банківську картку з доставкою Nova Post у 12 країнах Європи: Польщі, Молдові, Литві, Німеччині, Чехії, Румунії, Естонії, Латвії, Італії, Словаччині, Угорщині та Великобританії. До кінця квітня 2024 року доставка карток всім клієнтам, які перевипустили діючу платіжну картку чи відкрили нову цифрову картку через "Приват 24" та замовили доставку картки, буде безкоштовною", - вказав Серга. 

Як замовити картку ПриватБанку за кордон 

Замовити кредитну або дебетову картку можна через "Приват 24". Для цього зробіть декілька простих кроків:

  • Виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.
  • Натисніть «Замовити картку» → «Міжнародна».
  • Вкажіть адресу доставки, номер телефону країни, куди ви замовили картку, та email.
  • Перевірте дані та натисніть «Продовжити».

До 30 квітня 2024 року доставка безкоштовна. Доручення картки відбувається кур’єром у руки клієнту - адресна доставка. Відстежити замовлення можна у розділі «Статус доставки картки». Тип платіжної системи вибирається автоматично відповідно до картки, перевипуск якої ви замовляєте. Якщо ви бажаєте замовити доставку нової пластикової картки, спочатку оформте Digital картку (віртуальну), а потім у меню «Усі картки» замовте її доставку. 

Якщо під час отримання картки ви помітили, що пакування відрізняється або є пошкодження, не активуйте її. До пошкоджень належать:

  • надірвана наліпка на целофановому пакеті або її відсутність,
  • порваний/погнутий конверт з карткою,
  • відкритий/надірваний целофановий пакет з наліпкою,
  • відсутність целофанового пакета,
  • інші пошкодження.

Якщо ви виявили пошкодження, зверніться на номер гарячої лінії 3700 або в чат «Допомога Онлайн» і повідомте про це. Фахівці зафіксують скаргу та передадуть її у відповідний департамент. А вам потрібно буде ще раз замовити картку в "Приват 24".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube