В ПриватБанку відреагували на скаргу жінки
Жінка через банкомат ПриватБанку вирішила поповнити картку на 3 тисячі гривень. Однак при виконанні операції сталася помилка в роботі обладнання. Її попросили чекати на повернення коштів. Про свою історію вона написала 9 серпня на Facebook-сторінці.
За словами жінки, вона вирішила поповнити картку Монобанку через банкомат ПриватБанку. Однак виникла помилка і "гроші зависли".
"Останній три рази я заходила в Facebook тільки, щоб написати, що ПриватБанк - найгірший сервіс з усіх, що я зараз використовую. Тепер у них нова пісня: помилка при поповненні картки, «чекайте ось-ось, платіж уже погоджено до зарахування». 8 годин пройшло - а я так і гуляю за гроші брата. Монобанк, коли ви вже зробите безкоштовне пряме поповнення карток, щоб я забула про ПриватБанк назавжди?", - цікавиться жінка.
У додатку ПриватБанку жінці надійшло повідомлення, що "під час проведення операції в банкоматі на 3 тисячі гривень зафіксовано помилку в роботі обладнання". Її попросили очікувати на повернення за збійною операцією в ТСО чи банкоматі протягом доби.
В ПриватБанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що за її заявкою кошти вже були повернуті на картку.
"Вітаємо, просимо вибачення за незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою, кошти вже були повернуті на вашу картку", - заявили у ПриватБанку.
У Монобанку кажуть, що поповнювати картку можна будь-яким зручним способом:
Всі варіанти поповнення можна побачити в меню "Поповнити свою карту" (плюсик біля балансу) з головного екрана мобільного застосунку. Якщо мова про поповнення готівкою, то: