Показники лічильника передають наприкінці місяця, але ДТЕК дописує додаткові кіловати - чому так відбувається

У ДТЕК відреагували на коментар жінки

ДТЕК
ДТЕК дописує показники лічильника, скаржиться жінка

Жінка намагається передавати вчасно показники лічильника, а саме за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного. Однак під час передавання показників приладу останнього дня ДТЕК дописує зайві кіловати. Відповідний коментар залишила 29 квітня під публікацією компанії.

За словами жінки, діє ДТЕК є дивними. Адже під час передачі показників останнього дня місяця дописують додаткові кіловати. 

"Дивний ДТЕК, передача показників за два останні й три перших дні місяця. Якщо передаси останнього дня, то допишуть показників. Навіщо питається так робити. Бо ще один день типу намотало. Навіщо тоді надавати їх на наприкінці місяця? І взагалі. Бо ''автоматичне зчитування'', - скаржиться жінка. 

Реакція ДТЕК на скаргу жінки 

У ДТЕК відреагували на коментар жінки. Там вказують, що за її адресою, встановлено систему АСКОЕ, яка автоматично надає показники кожного місяця, тому надавати показники самостійно не має необхідності. 

"За вашою адресою, встановлено систему АСКОЕ, яка автоматично надає показники кожного місяця, тому надавати показники самостійно не має необхідності. Останні зафіксовані показники за вашим особовим рахунком на 31.03.2025 року Т 1 - 3714, Т 2 - 914, дані показники було прийнято до розрахунку. Історію показників ви можете побачити в особистому кабінеті https://ok.dtek-dnem.com.ua у вкладці "Довідник абонента" - "Історія показників". Звертаємо вашу увагу, що по вашій адресі є необхідність проведення актуалізації інформації по договору на розподіл електроенергії. Цей збір проводиться на вимогу державного регулятора НКРЕКП (відповідно до Постанови НКРЕКП №393 від 20.04.2022 року). У зв'язку з чим просимо надіслати копію ІПН та копію паспорта (1, 2, 11 сторінки) або ID-картки власника рахунку будь-яким зручним для вас каналом комунікації", - заявили у ДТЕК. 

Як повернути світло до житла після відключення за борги 

Щоб повернути світло після відключення за борги, вам не потрібно нікуди їхати чи роздруковувати документи — все можна зробити онлайн. 

  • Крок 1. Повністю сплатіть заборгованість та обов’язково збережіть квитанцію — вона знадобиться для подання заявки на відновлення електропостачання.
  • Крок 2. Перейдіть за посиланням: Заповніть поля з вашими даними та прикріпіть квитанцію про оплату боргу. Зверніть увагу: при введенні даних обов’язково вкажіть свою актуальну електронну пошту — на неї надійде рахунок за повторне підключення електроенергії, адже ця послуга оплачується окремо. Після отримання рахунку — оплатіть його та надішліть квитанцію у відповідь на той самий лист. Після оформлення заявки електропостачання буде відновлено впродовж 3 робочих днів, якщо ви живете у місті, або впродовж 5 робочих днів — якщо у сільській місцевості.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube