Лейбл Universal Music Group не пішов на угоду з соціальною мережею, через що потерпають тисячі артистів в різних куточках світу
Напередодні лейбл Universal Music Group (UMG) опублікував відкритий лист, в якому повідомив про невдалі перемовини з TikTok. Їхній контракт закінчився вчора, 31 січня. Від сьогодні композиції тисячі артистів вже видалені з соцмережі, активними користувачами якої є понад мільярд юзерів. Під роздачу потрапили й українські артисти, які беруть участь в Нацвідборі на конкурс "Євробачення-2024".
Так, наприклад, лейбл ENKO, яким займається продюсер, тренер шоу "Голос країни-13" Іван Клименко, є прямим партнером UMG. Через це з TikTok були видалені пісні не тільки переможців "Євробачення-2022", гурту Kalush Orchestra, але й інших артистів.
В соцмережі неможливо прослухати треки, які на Нацвідбір відібрав музичний продюсер Дмитро Шуров (Pianoбой). Зникла пісня Teresa & Maria фавориток alyona alyona та Jerry Heil. Артистки зняли не одне відео з цим треком як самі, так і з різними блогерами. То ж всі ці ролики зараз немов "німі" - без єдиного звуку.
Під роздачу потрапили ще троє учасників цьогорічного Нацвідбору на "Євробачення". З TikTok зникли конкурсні треки гурту NAHABA (яким закидали плагіат на російський дует "Тату"), співачки ANKA (учасниця "Голос країни-13") та наймолодшого учасника YAKTAK. Жоден з них не прокоментував розбірки між Universal Music Group та TikTok.
@anka_official.music ♬ Палала - ANKA
Лейблу UMG належить третина доходу світової музичної індустрії. З компанією працюють, або ж належать права, треки суперзірок, таких як, наприклад, Тейлор Свіфт, Біллі Айліш, Адель, Аріани Гранде, Джастіна Бібера, Елтона Джона, The Weeknd та багато інших. Їхні треки поки що ще доступні в мережі. Скоріш за все справа в численних часових поясах. Так, наприклад, коли в нас вже почалась друга половина 01 лютого, на американському острові Бейкер в Тихому океані ще вечір 31 січня.
В компанії добігав кінця термін контракту. Втім, домовитися про нові умови босам так і не вдалося. У дискусіях щодо продовження контракту музичні продюсери наполягали на трьох критично важливих питаннях: належна компенсація для виконавців і авторів пісень, захист артистів від шкідливого впливу штучного інтелекту та безпека в Інтернеті для користувачів TikTok. Знайти компроміси, запевняють в UMG, не вдалося.
Водночас в TikTok заявили, що Universal Music Group поставила власну жадібність вище за інтереси своїх артистів і авторів пісень. Втім, факт залишається фактом - UMG відмовився від платформи, яка входить в п'ятірку найпопулярніших соцмереж світу. До речі, світові знаменитості те ж не квапляться коментувати суперечки між мільярдерами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.